Relax!

p1010746

Egg er jo virkelig ikke laget for å være lett matlaging? Uansett…. En går alltid utenfor. Også er det superdrit å vaske det opp.

Tidlig opp, men fortsatt en halv time slumring. Skummelt at jeg drar den en omgang lengre hver morgen. Same shit. Kommer aldri forsent, så kanskje jeg skal begynne nå:) Litt av poenget i dag er vel uansett å få meg en kjapp sving innom Elexia før jobb.
Nå sitter jeg med speileggene mine og lurer på hva jeg skal gjøre med videokamera jeg kjøpte for en måned siden. Uten å tenke bestilte jeg fra USA hvor prisene er meget hyggelige, men i USA bruker man et helt annet filmsystem en i Europa. Kamera mitt til 10 000 er helt ubrukelig. Følelsen av å bli jobbet imot av  høyere krafter er sterk om dagen. Klarer ikke engang lage speilegg.

Men

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg