Hr. Smith

“…Istad var han Kongen, men se på han nå! Nå er`n drita kan`ke gå et skritt, og her er det tomt, det er på tidet å gå”

Sitat fra en av Jokkes beste låter. Følte linja passa meg bra, mens jeg satt på bussen med MP3en min istad og sleit med de faste bukseproblemene mine på en viss strekning med bussen.

Hodet mitt er en berg-og-dal bane og jeg har følt meg som en zombie i hele dag. Jeg er rød i øyna, slapp i trynet, knekt i bena og alle ser på meg som om jeg var en narkoman, noe som idag ikke er langt unna. Noen ganger er det å leke hyggelig mot kunder det verste man kan gjøre mot seg selv. Idag er en sånn dag, og kunne jeg selv velge skulle jeg vært hjemme, mens jeg hadde skutt meg selv i øyna med en softgun.

2 kommentarer
    1. Kjære Halvor
      Det er klart du må være verdens sterkeste, peneste og kuleste! Du hører jo på tidenes beste band!!
      Denne kommentaren er selvfølgelig noen år for sent ute, men følte jeg måtte skrive den likevel! Det er ALT for få unge mennesker som hører på Jokke! (Kanskje dette tilfellet vises sterkere i trøndelag enn hovedstaden, men det er likevel et faktum).
      Selv Kula sa det til meg da jeg og venninna mi troppet opp som de eneste under tredve på Verdiløse menn for et par år siden… Nok skryting fra min side! Poenget er egentlig bare at jeg liker at du viser frem litt av Jokke til resten av verden.
      Nå vet jeg selvfølgelig ikke om det finnes flere mennesker som meg, som begynner med bloggerens mer usikre begynnelse, og blar meg helt bakerst i arkivet – slik at jeg får lest ALT, men jeg velger å bestemme at det er veldig mange mennesker som digger Jokke etter dette!’
      Jeg gjentar; Det er klart du må være verdens sterkeste, peneste og kuleste! Du hører jo på tidenes beste band!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg