Eggz

dsc0005

dsc0006

Legger stadig merke til at øyebryna på den ene siden min kommer tydelig mer frem en på andre siden. Mistenker 3 ting:

Det ene er at hodet mitt er skevt og brillene sitter rett på.

Det andre er såklart at brillene er skeive. Jeg fant dem ute når jeg var på stranda i sommer og kan ikke forvente alt av et par briller jeg tror er laget for jenter.

Siste blir at det ene øyebrynet er større en det andre. Det med at hodet mitt er skevt skal ikke være en altfor unaturlig tanke heller. Da jeg tok ringene i øra mine sa hun som gjorde det at det ikke var samme lengde på øreflippene mine, noe jeg aldri har sett eller hørt før. Spennende..

Har ikke skjedd så mye spennende siden jeg stod opp. Har ikke mer speilegg igjen, så har vaska buret til rottene mine isteden og det lukter litt bedre her. Bussen min går om ikke så veldig lenge og gleder meg veldig til å se hvordan prosjektet med veien går….

Ikke dø idag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg