Tiltaksløs……………

Tja.. Hjemme fra jobb igjen. Drittlang dag, med kunder dummere en aldri før. Jeg er ikke veldig smart, men jeg får høre jeg er menneskeklok, og da er det jo såklart ekstra slitsomt å møte dumme mennesker hele tiden.

Hilste på Linnèa idag da. Hun var hyggelig, og rolig. Kanskje siden jeg aldri har møtt henne før og ropte navnet hennes over disken mens hun nøt drømmejobben. Jeg snakker vel generelt mer med meg selv når jeg er alene hjemme en det jeg gjør når jeg er på jobb, men fikk ihvertfall hilst fra Ida som forguder Linnèa og er hennes største fan. Linnèa ble glad for at Ida var fan og godt over 14, for dem er hun vist litt lei av.

Etter å ha slitt meg igjennom hele dagen, og kommet meg på buss hjem til Briskeby, sitter jeg nå på den nye datastolen jeg fikk på døra igår kveld, fortsatt umontert, og surfer internett. Fant et ganske kult bildet av meg fra festen på Lørdag på en facebookprofil.

1344431737638557057763057094639432233523n

Forstår nå hvorfor alle de 400 gjestene husker meg, tross jeg ikke husker noen….

Vurderer å lage meg mat snart. Supertiltak. Det tar kanskje 10 minutter å lage spaggeti, men som Briskeby`s mest tiltaksløse ungkar blir det vel siste jeg gjør før jeg skal sove. Burde også tatt bilder til fotoskolen min imorgen, men når det er så pokkers kaldt ute skjer vel heller ikke det. Ihvertfall ikke når halve oppgaven går ut på å ta bilder av folk jeg ikke kjenner.

Leker litt med rottene mine da. Ogkjører på med en liten PHOTOSHOOT (!!) med dem isteden. Også hører jeg på litt go`smud musikk, samtidig som jeg plages av den tørreste kjeften hittil i år.

dsc0015

Rottene mine løper om kapp ca hele døgnet.

dsc0018

Som dere ser så vant den grå rotta mi, som heter Gråen, og roper seiersropet i bakgrunnen. Den svarte rotta mi, som heter Svarten, trekker heller litt ned.

dsc0027

Vinner stikker av med premien, og koser seg med den før prosjekt “spise opp sofaen til Halvor” kan fortsette.

Hmm… Er egentlig supersulten, selv etter ukas tredje 600 grams lasagne. Kanskje jeg bare skal lukke øynene og komme meg opp av den nye, umonterte stolen min og lage den jævla spaghettien. Om jeg får litt energi av det, så kanskje det tilogmed blir litt stolmontering.

dsc0032

Som man kan se, så skal det bare et par skruer til for å kunne benytte stolen maksimalt, men under diagnosen tiltaksløs er dette en kjempeutfordring og trenger flere spark i ræva, evt 2/3 fernet`s for å fullføre.

Starter med den spaggethien jeg. Og en svensk pepsi max.

8 kommentarer

Siste innlegg