Sug deg selv!

Får prøve å være rask denne gangen, for den daglige spurten til bussen er trening på feil side av jobben. Snakk om trening, så fikk jeg 3 trekk fra Elexia igår, uten å ha vært der. Helt ufattelig bra, men er jo fortsatt ikke i form til å henge der med alle gamlingene. For det første trekker det der inne, og for det andre er det slitsomt å se såppas mye gamle rumper i dusjen på en gang.
Heldigvis blei jeg jo ihvertfall litt kompis med han som fant mobilen min forrige uke. Han jobber på Elexia og lovet meg å fryse av abbo`n og hooke meg opp med et litt mindre hissig månedsgebyr.
Som sagt er jeg tiltaksløs, men den dagen jeg husker å sende den mailen, så blir det sikkert ikke like kjipt når jeg får hungup fra trening over en lengre periode.

Er nødt til å bruke over 2500 kr idag på konsert billetter også! Har holdt av til RAGA og Tourettes i Desember, og atpåtil 4 av hver, for vennene mine er 100 ganger mer tiltaksløse en meg, så jeg har lært meg å leggge ut de spenna, selvom det somregel tar et par år før jeg får dem tilbake. Det er nok fordi venne mine er for tiltaksløse til å si ifra, og jeg er også for tiltaksløs for å si ifra.

Også må jeg huske å kjøpe mer egg idag! Tror jeg kreperer snart om jeg må spise mer brødskiver uten speilegg. Høhøøø..

Nei, for lange meg noen egg-frie olivenbrød med mitt alternativet pålegg i form av dansk salami. Jeg er som enkelte av dere 20 lesere kanskje har skjønt et vane-menneske. Pizzasjappa har oppe vet hva jeg spiser, McDonalds på jobben vet hva jeg spiser, hjemme spiser jeg vel mest spaggethi om jeg ikke lager BigOne med ekstra ost, og jeg spiser nesten bare dansk salami på skiva. Liker andre ting også da, men jeg er tiltaksløs, så orker ikke bruke hodet når jeg er i butikken. DVS jeg står ganske lenge ved øl avdelingen og lurer på hvilket merke jeg skal kjøpe, og derfor ender ofte mat-posene mine opp med en sixpack i hver og f.eks en pakke dansk salami!

bilde0104

Legger ved en kul beskjed fra vinduene i sentrum.

3 kommentarer
    1. koping er en kul del av livet….si opp abbon din så slipper du å være støttemedlem og du slipper i hverfall og fryse å se nakne gamle skrukkerumper…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg