Fancy øl.

Vi glemmer oppsummeringa. Alle dagene mine er helt like og ingen er vel interresert i å høre skrønene mine om hverdags-pils og fordøyde egg. Alikevel må jeg si speileggene glir ned som bare det. Og jeg har nettop gått til innkjøp av 3 sixpack med fancy øl til 300 spenn, så det burde vare ut morgendagen. Skal på Prodigy konsert i spektrum og har ingen planer om å hjørnehenge. Ulempen blir jo den tradisjonelle blackouten jeg får besøk av par ganger i uka, men så lenge dem andre kan fortelle hvor sykt kul jeg var holder det for meg. Riktignok har jeg aldri hørt det enda, men hvem vet. Hvor kjip kan man oppføre seg på Prodigy konsert…

Nå venter jeg på å bli ferdig på jobb. Ganske stille og har gjort dem tinga som trengtes gjort. Gleder meg til å hoppe på bussen til en gammal kompis på Helsfyr og høre på radio. Høres kanskje rart ut, men hver Fredag inviterer han meg hjem for å høre på radio, og selvom han selv aldri har rørt en øl i sitt liv, så er det fritt frem for gjestene. Ettersom at jeg jobber imorgen, alà lurefredag idag, trenger jeg å slækken idag. Dette er relativt vanskelig da jeg, lurefredag eller ikke, ALLTID får “fredag, så hva skjer da” på hjernen. HVER eneste fredag. Da tenker jeg at en lurefredag med 6 billige fancy pils og radio på Helsfyr må være tingen!

Ikke drep småbarn!

2 kommentarer
    1. Sv: Jo takk, jeg har en super alenekveld:o)
      Hang meg litt opp i det med han kompisen din som inviterer folk hjem for å høre på radio jeg! For en utrolig god idè! Litt tilbake i tid nesten! Det må være veldig hyggelig:o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg