Lust for Life!

Ble dårlig med vasking, men jeg fikk kompissen min som bor over gata på besøk! Vi vatta på med cola og Big One, så kjørte vi på med Trainspotting og høyeste volum!
Livet mitt er basert på holdning, følelse og tankegangen i Trainspotting blandet med den absurde tilværelsen i Pulp Fiction. Sistnevnte har jeg sett mellom 10 og 20 ganger de siste 5 åra.
Dessuten er det jo sjelden jeg ser film og TV generelt, så ganske deilig å slenge seg bakover i sofaen og høre Lou Reed beskrive Søndagen min en Perfect Day, mens jeg ser Scottlands sønner`s kamp for å leve i en ellers miserabel drittverden.

Passer uansett greit med en film som beskriver avhengighet i et nøtteskal på en dag som denne. Har vært 3-4 harde dager og Ida tok litt tak i meg tidligere idag og forklarte meg et par greier angående antall tømte øl i uka.

Nei, huff.. Må hitte mot senga. Husker ikke når jeg skal på jobb engang, så må bare gamble på at jeg starter tidlig.

Lust for Life.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg