Microbølger entrecòte

Ok.. Har prøvd noe nytt idag. Entrecòte i Microbølgerovn. Føler meg ikke spesielt bra…

Etter å ha spist en pakke microbølger entrecòte hver pluss en hel boks bernese og pomesfrites, så fikk vi sjekka ut noen episoder southpark og kost oss med julebrus. Kjøpte jo en sixpack med julebrus for å kompensere en Mandag uten bayers.
p1010802
Ikke å anbefale.

p1010801
Shit! Drakk så sykt mye julebrus ass!

Etter at Svensken stakk hjem møtte jeg kompissene mine fra nabolaget og drakk pils. Hmmmm.. Så mitt snitt i at dem ikke hadde møttes før, og ingenting er som å møtes over en øl! Eller… 3 da, men var skikkelig hyggelig og vi hørte på både på Madness og Madonna!

Ikke mye mer å beretta! Sitter hjemme, hører Dire Straits og Cat Stevens etter inspirasjon fra min mann på Vettre.

Stikk å sov! Ikke forvent å se meg på Elexia imorgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg