Morgentortur, cola rave

Våkna for en liten time siden. Har virkelig funnet løsningen mot forsoving og slumring ut av kontroll. Med tre vekkeklokker instilt på forskjellige tidspunkt og på forskjellige steder rundt i kåken. Er en grusom måte å våkne på, men prinsippet er at jeg våkner. Det skal ingen fast morgenpine i verden stoppe for!

Etter en tur i dusjen fikk jeg lagd meg noen brødskiver. Har glemt å kjøpe egg siden jeg knuste alle i forrige uke, men ble hoppende glad da jeg fant en halvannen liter cola gjemt inni kjølern, så nå sitter jeg å koser meg skikkelig! Tenkte dessuten å gi fra meg rabattkortet som jeg fikk på Christiania Belysning til Linnea siden hun trenger en kjempestor taklampe. Håper hun blir glad for hun ser ikke helt ut som den mest motiverte, noe jeg egentlig skjønner.

p1010812

Bildet av meg og rabattkortet på Christiania Belysning. Har flere gavekort også, men har ikke bruk for noen av dem selv.

Love me!

3 kommentarer
    1. fortell meg hvordan det går med rabattkortet og linnea etterpå! gleder meg vilt! ~rave to you drop~

    2. Hehe, been there done that. Ble til slutt lei av å valse rundt i kåken som en morratrøtt zombie, på jakt etter de irriterende pipelydene, så da lot jeg det heller bare stå til.
      Forsover meg bare litt sånn innimellom nå… En forbedring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg