Skjærsilden

Bestemte meg i siste sekund at jeg slipper å trene idag også. Det var godt. Det verste som finnes er å motivere seg selv til fysisk aktivitet og det nest verste er å gjøre det samme når man kommer hjem fra jobb. Tidligere hadde jeg et drøss venner innmeldt på Elexia som jeg dro med, men nå er jeg alene i Norges mest overfladiske verden med de grønne veggene.

p1010819

La ut denne meget offentlige etterlysningen på internett nå, så får vi se når jeg kommer hjem fra jobb. Da antar jeg at vennene mine melder seg inn igjen av dårlig samvittighet.

Verden består av Followers og Leaders. Jeg er såklart ingen av delene. Jeg er litt mer han Leder`n som hater å være alene og gledelig følger etter de andre. Selvom jeg sjeldent er ute å følger folk.. Er jo egentlig bare hjemme og gjør ingenting. Da er jeg kanskje egentlig plassert i skjærsilden. Tiltaksløs heter dette fenomenet. Jeg er en tiltaksløs leder som følger etter dem andre. Hmmm… Dette skjønte jeg lite av. Da er jeg jo også eeegentlig dum da! Men det stemmer det også. Jeg er skikkelig dum, men snill! Alle sier jeg er snill!

Jeg er snill.

Snill = Dum, tiltaksløs, usikker på sin egen tilværelse i livet.

Men jeg vet jo at jeg bor på Briskeby, og her er også værelset mitt!

n7644800013296944188

Hmm.. Mistenker at noen har sprøyten en god blanding av miltbrann, svineinfluensa og LSD inn i eggene mine idag…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg