Håpløst, provoserende og irriterende!

Dette har jo vært en lærerik dag på jobb. Etter endel timer med sløving (pga min smittede frokost) våknet jeg brått til da en kunde/dust kunne fortelle meg hvilken ekstremt provoserende og irriterende fyr jeg var. Jeg liker jo ikke dumme folk spesielt godt fra før, og greide vel å vise det ganske greit med min kjente sarkasme og ironi. Tror jeg må ha en slags rekord i antall dører slengt i trynet, avbrutte telefonsamtaler og forbanna kunder som treffer døra på vei ut.

Så stakk jeg på Mæckern og spiste 4 burgere, mens jeg koste meg over dagens nyhet! På vei ut døra fant jeg livet mitt!

Dvs. Jeg fant boka jeg har skrevet ned alt jeg har gjort i år. Den lå i sofaen, noe som forteller mer om standaren på ryddinga her, en meg. Eller.. Det sier jo egentlig veldig mye om meg, men da blir det ihvertfall satt opp statestikk 1 Januar 2010. Da håper jeg å finne ut grunnen til min ødelagte kropp som dop-og-røykfri.

dsc0004

Sløv type. Alltid.

Nå har jeg kommet hjem til reiret og planen er å møte min gode nabo for planlegging av nyttårsaften. Dette skal vi høyst sannsynlig prøve å gjøre mens vi drikker pils og høyst sannsynlig kommer vi ikke til å nevne et ord om nyttårsaften.

Nådagens ungdom er en håpløs gjeng. Allways has been, allways will be!

5 kommentarer
    1. Hehehe hemmelighet.. Hva er det? =P hihi Er like dårlig på det selv i grunn.. Ja kunden er jo alltid kongen, dessverre… Skulle gjerne vært like uhøflig og frekk tilbake inniblant, men blir jo klager av sånt=P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg