I see dead people!

Alltid noe fint å se i Bygdø Allè, men denne gangen ble bussturen min litt anderledes. Mens bussen stod stille, så jeg mitt første lik. Helt ut av det blå og jeg kunne heller ikke gjøre noe. Det var snakk om en gammel mann som ble prøvd gjennopplivet av sin kone, mens folk ivrig ringte etter hjelp. Men jeg så ansiktet hans.

Lurte vel litt på om jeg skal ringe til Politiet imorgen og høre om han karen døde. Om ikke, så kommer jeg sikkert til å svine-influensa-mutere tankene videre til å bli noen SKIKKELIG vinter-depresjoner og ende livet mitt med å steine meg selv til jeg stuper fra taket på rådhuset. EEEller, så glemmer jeg det imorgen siden jeg er litt sånn kynisk dust.

Jobben gikk ihvertfall greit, og nå som jeg har kommet hjem, gjør jeg meg klar for å dra på tupperware-party med GUTTA! Yess, det blir bra. Prate litt sladder åsånn.

Ellers idag:

dsc0004 2

Jeg har kjøpt meg ny lue! Hot or Not?     Ikke svar, jeg vet det er HOT!

img0046

Også ble jeg nødt til å gi fra meg noen av mine små barn idag. Trist, men godt å se dem vokse opp og bli store!

Kommer tilbake siden, om jeg får kjøpt meg noe bra tupperware på tupperware party ikveld!

8 kommentarer
    1. haha, så ganske mistenksomt ut med de pengane i kovolutten..
      Uff, jeg så samme greiene i sommer. En mann med stor mage som antageligvis fikk hjerteinfarkt bare datt om på torget, med ambulanse, purken, tilskuere og alt. Creepy å se på, og han døde. Men jeg hadde faktisk glemt hele greia før jeg leste din hendelse nå.

    2. Den lua ligner på ei finnlue, bortsett fra at lua di ikke er laget ut av skinn og finnlue har som regel ikke “caps”

    3. Folk dævver hele tiden. En gammel mann fra eller til, kan vel ikke gjøre så mye skade. Han levde nok kun på pensjon uansett og ventet på å dø mens han vannet blomster.

    4. Til å være så opptatt av og “liv og død” så virker du ganske selvopptatt. Er det bare din egen død du er redd for?

    5. Anonym: Jeg er selvfølgelig opptatt av min egen død, men også alle rundt meg. Har mer tvangstanker om mine nærmeste en megselv. Er ikke spesielt selvopptatt, men skal mye til at jeg husker å gjøre noe for andre. Dette plager meg imidlertid…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg