Supersize me!

Endelig hjemme etter nok en slitsom dag på jobb. Tupperwareparty, rødvin, Olsen og Tupperwareparty-nachspiele til klokka passerte 4. Merkelig hvordan man glemmer at det er ukedag når man drikker=S

img0065

Intimt og koselig på Olsen. Mannen bak oss er forsåvidt et medlem av en større herregjeng som møtes hver første Onsdag i måneden på Olsen til guttekveld og allsang. Denne mannen spilte, etter at vi hadde deltatt på tribute til hele Harvest,en solo kun for OSS!  WOHOO!              Knallbra!

Kom meg opp og på jobb til en lite tilfredstillende Torsdag. Riktignok ukens første dag uten beskjed fra kunder om hvor kjip jeg er, men det hjelper forsåvidt lite idag, og ingen helvettes sterk kaffe i verden kunne redde meg. Ved lunsjtider hadde noen bestemt seg for å gi oss en megaboks med sjokolade og da ble alt fort mye bedre! Jess!

img0081

4 burgere, sjokolade og cola. Ser for meg hjertestans om innen 5 år, som Norges første på under 65 kilo.
Men jeg er ihvertfall medlem på Elexia, dvs jeg har et kort i lommeboken som det står Elexia på. Det er unnskyldningen min. Også hjelper det å si til segselv at jeg kan sove i helgen, selvom det ikke har skjedd hittil i livet mitt.

img0083

Avslutter med en stor kondolanse til Regine Stokke sin familie. Det var en trist nyhet å komme hjem fra jobb til. Håper alle innleggene blir utgitt i som bok.

2 kommentarer
    1. Steike for en stor Twix da! Lukter jeg Ikea eller Tax free? Hehe 🙂 Vi er flere som spaserer rundt med treningskort i lommeboken, uten å trene en eneste dag! Føler meg sprek hver gang jeg ser på det, hehe!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg