Urban exploring og alternativ halsbrann. Selvmord.

Da var helgen over for denne gangen og nervene sitter som et nåleskudd med død rett inn i øyet mitt. Problemet med å drikke fredag og lørdag er at nervene samles opp til Søndag. I mitt tilfelle har jeg samlet nerver hver dag i 2 uker, så det er en stor odds for selvmord ikveld 🙂

Fredag endte på beste måte, dansende til alternativ* rock på Garage. Selvom min svenske venn fra Sverige freaket ut og forsvant, så var jeg heldigvis ikke alene selvom alle jentene på Garage tydeligvis var lesbiske den kvelden!

*Jeg elsker ordet alternativ, og bruker det til alt jeg ikke kan kategorisere. Jeg er super-alternativ! Alt jeg driver med er alternativt, og for å spore av, så er det DØDSplagsomt at facebookchat bestemmer hvor jeg skal skrive!

Jo mer vellykket en bytur blir, jo kjipere blir det dagen derpå. Jeg for min del så slik ut Lørdag morgen.

img0144

Så gikk jeg rundt i byen i noen timer og lata som jeg gjorde noe fornuftig før jeg stakk opp til vennene mine på Birkelunden. Drakk litt øl og kulan. Så dro jeg hjem igjen. Drakk litt øl og kulan. Etterhvert kom ALLE vennene mine for å drikke øl og kulen. Jeg mener alle. Alle sammen var her. Sykt alternativt.

img0187

Jeg er sånn som viser frem ballene og kysser kompisser. Her var jeg (heldigvis?) ikke rask nok. Bedre lykke neste helg!

Etter å ha forset ferdig hjemme hos meg, fikk Revolver et hyggelig besøk av klubben.

img0201

Siden vi var så alternative igår møtte vi såklart på Oslo`s mest trendy østlending! Kjeftaaa!

Jeg dro hjem i 4 tiden med en svensk "kompis", drakk bailys og pils til klokka var sju, da merket jeg at pizzaen jeg satt inn klokka fire fortsatt lå i grillen.

img0209

Deilig pizza.

img0217

img0220

Jeg vurderte å spise den, men droppa det.

img0234

Etter å ha fått svensken ut av kåken stakk jeg på urban sighseeing i Oslo, hang litt med noen franske sigøynere som bodde i en gammel togtunnell og fikk gratis middag hos min venn MICHAEL* og dama hans. Vi så en film jeg ikke skjønte noen ting av og jeg sovnet litt på sofaen.

*Fornøyd? 🙂

img0276

Dama til Michael lager mat til oss. Utover det hadde jeg få intensjoner om å reklamere for termodresser!

img0278

Gamer. Tidenes sjukeste film som jeg ikke skjønte noenting av, men man så mye nakne damer, så det var greit.

img0280

Sånn ser jeg ut når jeg har sovnet på sofaen. Relativt sexy. Min venn i baksetet er forsåvidt alltid sexy, oh yes!

Har opplevd verre Søndager, men halsbrann og nerver tar livet av meg. Hjelp meg å ikke drikke eller spise junk på en uke?!

Takk.

17 kommentarer

Siste innlegg