Jeg er en tiltaksløs fare for omgivelsen! Ikke prut meg, Ullernwhores!

Etter en meget vellykket natt med hele 1 time søvn og feberdrømmer kunne jeg stå opp til en grusom Mandags morgen. Frokosten min kom jeg fort på at jeg spiste opp kl 05 på Lørdag og etter en dusj med ustabilt varmtvann kunne jeg tørke kroppen med et EKSTREMT loende håndkle som gjorde at jeg egentlig burde dusja en gang til.

Jeg kom meg heldigvis tidsnok på jobb, men hodet mitt våknet vel strengt talt ikke før jeg kunne drikke kollegaen min sin helvettes sterke kaffe, de 5 minuttene jeg var fri fra halsbrann.

p1010931

Kollegaen min. Han lager sykt sterk kaffe.

p1010815

Kollega nr. 2. Han DIGGER sterk kaffe, også er han mæd fet og har blogg han også. Jeg har bomma sikkert 124 snus av han, men han vil aldri ha når jeg prøver å gi tilbake.

Ellers gikk dagen kjapt nok den. Solgte vel greit nok også, men da jeg kom hjem var ikke hodet mitt mye å skryte av. Heldigvis kom Christian over på besøk en tur, så da fikk jeg en grunn til å ta en pils med han. Halsbrannen blaffet opp igjen og vurdering av selvmord står høyt på listen. Evt operere megselv i halsen.

Nå sitter jeg bare her å hører på NIRVANA og leser igjennom alle mailene jeg har fått av idioter som har sett annonsen min på finn.no. Etter 3 måneder har den nå blitt tatt bort, og jeg har fått ca en mail om dagen. Nesten alle er duster. F.eks, jeg ba om 7500 spenn og jeg fikk 7500 spenn, MEN noen mennesker tror altså pruting foregår slik:

uten navn

OMG, idiot.

Jeg liker ikke folk som skal prute med meg. IKKE PRUT MEG! På jobben skal alle prute og ha ting gratis. Hva ser jeg ut som? Frelsesarmeen for rikinger? JEEES!

Noen som virker som dem skal pirke på annonsen fremfor å gi meg pengene mine, som jeg elsker(L)(L)

sfj

Dette synes jeg nesten er mobbing. Såklart har jeg ikke kvittering.

Tror jeg må gjøre noe kreativt. Jeg har masse film jeg skal klippe sammen som julegave i år. Til hele familien. Rekker sikkert aldri å gjøre det. Er så sykt tiltaksløs. Skulle egentlig lage den filmen ifjord jul, men rakk det ikke da heller.

Burde legge meg "tidlig" så jeg rekker å trene imorgen også, men skjer sikkert ikke…

15 kommentarer

Siste innlegg