Sosialt tilbakestående

img0323

Her står jeg.. Snart halveis ut i adventstiden/helvettesuka og demonstrerer for meg selv hvor lite julestemning jeg har, ved å IKKE skrape bort noen luker på kalenderen min hele måneden. 24 Desember skal jeg stå opp til jobb, skrape bort alle lukene FØR jeg har dusja, og er tåkelagt som en zombie. Deretter skal jeg være være en kjip satan hele dagen siden jeg ikke vant 500 000, og enda surere når ikke jeg får 500 000 i gave, selvom jeg egentlig (later som jeg) ikke bryr meg om gaver.

Så sitter jeg her alene. Drikker farlig mye vann og hører på (BOMBE!) The Smiths. Tenker på om jeg har blitt for alternativ til å være sosial med mennesker, men når jeg tenker over det OG ser på bilder fra mine siste turer ute lurer jeg på om det heller heter "sosialt tilbakestående".

(Random facebook)

124432064339658486472158483596340767997n

Siste melding ut før kvelden sluker nok en dag av livet mitt!

Marie fra Gjøvik!

Tror nok du tar feil her i gården! Rottene mine spiser katter til Frokost!

img0308

OG

Hvorfor har jeg fortsatt på nisselue?

img0334

Nice sideburns btw!

17 kommentarer

Siste innlegg