Alternativ, girlish, tilbakestående og psykopat. Drep meg! ( Ikke gjør det )

Etter å ha kommet hjem fra jobb igår hadde jeg lite muligheter til å gjøre noe kult ut av mitt livs siste timer (den kvelden). Jeg tente på alle stearinlysene mine, snudde tv`en mot dataen og surfa på facebook isteden. Jeg har en tendens til å være litt girlish. Vi kaller det alternativt tilbakestående!

dsc0006

Ser det depresivt ut? Det er faktisk ganske depresivt.

Så var klokka 7 og jeg begynner å få DÅRLIG TID! På en LØRDAG! Det er jo faktisk et sykt fenomen, men jeg HAR dårlig tid. Og nå angrer jeg på at jeg la meg klokka 1. Det er ikke så farlig å sove for lite en natt, men nå har jeg sovet lite siden August 1993, og da blir man egentlig gal. Også har jeg sykt lyst på en morra-pils og en kebab……….

dsc0020

Bildet av meg på jobben, min midlertidige holdeplass.

dsc0021

Julebrus-Kongen. Den ekte.

8 kommentarer

Siste innlegg