Sprit-Kongen på moshpitt!

Så var den årlige julekonserten til Valentourettes over for denne gang, og det skuffet over hodet ikke. Det kan stemmebåndet mitt og øresusen bekrefte. Etter altfor lite søvn, så var jeg en meget trøtt mann igår, men på fors vatta Ida opp med litt Cpt. Morgan og reddet kvelden. Jeg er, som på alle andre områder, også Sprit-Kongen! Jeg har ikke funnet opp navnet selv engang.

Jeg kaller blikket Don Juan. ICE!

Etter fors var jeg dum nok til å spise kebab. Kebab er gift for norske menn. Vi er ikke laget for sånt! Kebab er laget for mexikanske trailersjåfører og apekatter.

Konserten var killer. Jeg sto foran i pitten nesten hele tiden og prøvde å synge høyere en de andre.

Så måtte jeg også benytte muligheten til å ta bilder av megselv. Jeg elsker bilder av megselv. Jeg bryr meg egentlig ganske lite om andre… Eeeegentlig…

Så endte kvelden tilslutt på garage… Igjen….
Møtte masse duster. Ordnet meg gratis pizza. Sovnet med ovnen påskrudd. Våknet kl. 6 og trodde jeg skulle på jobb. Sovnet igjen.

Familieselskap i Bærum. Sovnet på sofaen.

Fikk tatt noen kjedelige bilder av utsikten der da. Lenger inn i Bærum kommer man ikke!

Bildet nr. 1 tatt ved ankomst.

Bildet nr. 2 tatt senere på kvelden.

Drøm om meg inatt! I will!

8 kommentarer

Siste innlegg