Goodbye 2009-Sucker!

Jeg greide meg dette året også. Totalt har jeg sovet rundt 43 timer og antall burgere, pancettapizza og pils vil bli ramset opp under en heidundrende hangover imorgen.

Jeg tenkte som alle dere andre tapere å runde av året med en liten kavalkade* fra mitt eksotiske liv på Oslos beste vestkant, Briskeby.

*Kavalkade? For et utrolig snobbete dusteord.

I år har jeg vært et hotell.

Men jeg tjente ingen penger på det, var statist isteden og dedikerte meg selv som kjendis.

Kjendislivet mitt gikk litt over styr, og drikkevarerene tok brått overhånd.

Så blei jeg litt sliten og valgte alternative løsninger på problemene.

Men det funket ikke, og jeg rømte tilbake til kompisen min Ringnes

 

Og noen ganger blei det en dans med spritflaska igjen også.

Også dro jeg til Roskilde for å alkoholisere meg enda mer.

Men da jeg fikk pigmentflekker overalt, så tok jeg det litt rolig og nøt solen isteden.

Så dro jeg hjem igjen å lata som jeg fortsatt var på Roskilde.

Markerte meg for å opprettholde kjendisstatusen.

Og fikk meg en Svensk kompis.

Jeg fant ut at Norsk TV må være den dårligste TV underholdningen som finnes i verden.

Jeg lærte meg at blogging er sykt fett.

http://penisforhud.blogg.no

Og jeg har såklart fått en haug av nye ting på lista over ting jeg hater.

Deriblandt offentlig amming på kjøpesenteret jeg jobber på. Jeg skjønner det er naturlig, men jeg går ikke rundt å pisser og runkerCCvest heller. Dessuten har jeg blitt drittlei svineinfluensa, og den neste som prater om det, får det eller vaksinerer seg mot det vil få miltbrann i posten. Sporveiene og NSB kan suge balle, og i 2010 har jeg stor plan om å starte med sniking igjen.
Jeg har sluttet å sove, og jeg hater det. Jeg spiser en gang om dagen, og hater det. Dessuten drikker jeg øl når ikke jeg vil. Elsker øl, men hater det.

Jeg har drukket øl på jobb. Idag faktisk.

Jeg har brukt samme stilongs hver dag siden Oktober og slått hull igjennom døra mi hjemme.

Jeg hater å gjøre det samme som alle andre og dropper mere kavalkade idag. Om 4 timer sitter jeg på noens skuldre igjen og sikler på ukjente jenter frem til jeg sovner i snøen et sted på Majorstua. Om noen vil ringe meg inatt og ønske meg et godt nyttår, så er nummeret mitt 15668899 i stigende rekkefølge. Da kan en oppfordring om å sove inne på 7eleven være aktuelt.

Godt nyttår, bastards! Neste år blir et bedre år som hvert år!

                                                                   – Kongen`s siste minne fra 2009.

12 kommentarer

Siste innlegg