Jeg skal skyte deg!

Klokken er 07:06 og jeg fant nettop ut at 5 timer på øyet ikke var noen spesielt god idè. På en annen side er det kun 17 timer igjen, så er årets siste dag på jobb over, for ikke å snakke om årets mest oppskrytte dag. Nå kan man ikke skyte på hverandre i fylla med fyrverkeri engang.

På en annen side er "livet mitt – 2009" 17 timer fra fullførelse. Imorgen bør jeg få fingern ut og begynne å regne, så kommer tallene jeg egentlig er ganske redd for å se. Etter et år med konstant halsbrann, blackout og knekk i knærne, så lever jeg i en illusjon av at 2010 blir et friskere år for meg. Men det blir jo aldri bedre. Dessuten blir jeg 1 år nærmere gammel, som om jeg skulle fått den sjansen.

Livet mitt – 2009

Ja, jeg ER faktisk gal.

9 kommentarer
    1. catch 22, hvis du sier du er gal er du reflektert og ikke gal, hvis du ikke sier du er gal kan du være det uten at noen vet det, og in both cases your just fucking normal:p

    2. sinic:

      Godt sagt og jeg ser meg selv som ganske reflektert (såklart!). Jeg er kanskje ikke skriftlig gal, men jeg betviler at jeg kan kalles normal også. Men det er kanskje heller mitt opprørske forsøk på å styre unna normene. Ikke galskap.

    3. Hehe, du se’ kke helt god ut på det bildet ass. Ville ikke møtt deg i en mørk bakgate 😉
      Eller… joda no prob! Hadde bare sparka deg i de sårbare knæra dine, så hadde du gått rett i bakken. Ha en festlig nyttårsaften ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg