Statestikken over mitt liv, 2009. To cool for school.

Nyttårsaften 2008/09 fant jeg ut at kostholdet mitt var elendig. I en etterhvert godbrisen stemning bestemte jeg meg for den håpløse ideen å skrive ned hva jeg egentlig driver med igjennom hele 2009 for å lage megselv en mal for hvordan jeg IKKE skal leve i 2010. Idag sitter jeg med 7 sting på det nest helligste*, og har brukt lang tid på å mimre over tidenes dårligste vits av et år, EVER!

*Det helligste sitter samme sted, hos det andre kjønn. Get it?

Her er et bilde av LIVET mitt igjennom 2009. Jeg HAR frihetsproblemer og jeg skal ALDRI (trenge) å gjøre dette igjen.

Og slik ser det ut når jeg har gått igjennom og laget malen på hva man IKKE skal gjøre for å oppleve 2009 igjen.

Denne skal jeg se på hver morgen når jeg står opp, istedenfor å se meg i speilet og late som jeg er kul. (Det er jeg jo uansett).

– Iløpet av 2009 har jeg betalt 6800 kroner for å trene på elexia. Hit gikk jeg 17 ganger. Totally worth it.

– Jeg har spist fiskeprodukter som grateng og fish-dicks 10 ganger. Det er jeg forsåvidt fornøyd med, men føler det blir gruset av de 155 pølsene jeg har stappa i meg ved diverse anledninger.

– Jeg ser også at det hjalp heller dårlig etter at jeg telte opp imponerende rundt 210 hamburgere og nesten 50 Bic Mac.

– 12 kebab er overkommelig, og lasagne av ymse slag landa kun på 10 pososjoner. Det tilsvarer ca 7 kilo lasagne. Minst. 35 middager besto av spaggethi.

– Jeg har spist 40 pizzaer på Pancetta. 21 pizzaer på Peppes. 2 stk Dolly. Dette tilsvarer rundt 14 000 kroner.

– Hjemme har jeg stekt 45 Big One pizzaer og 5 grandisser. Heldigvis har jeg (Ida) også vært kreativ og laget 10 hjemmelagde pizzaer.

– 10 x taco. 8 x biff. kylling x 15.

– Jeg har prøvekjørt 5 ganger. Avstått sikkert 50. Jeg får nok aldri lappen….

– Til lunsj spiste jeg i periode på våren rundt 20 pizzabaguetter og 25 vanlige baguetter. Jeg har fordøyd 10 calzoner til lunsj i 2009.

– 1. September fikk jeg hung up i speilegg. Rundt 70 speilegg gikk ned til frokost etter dette.

– Jeg gruer meg til februar/mars da jeg i denne perioden ifjord hadde minst 5 panikkanfall.

– Jeg har gått til legen annenhver mnd hele 2009.

Jeg har vært veldig tørst i 2009.

– Jeg har drukket minst 800 pils, ekskludert 190 uteøl. Prislapp. rundt 20 000 kanskje. Det koster å være kar og etter dette spiste jeg 50 smertestillende.

Jeg har prøvd å være kulturell og besøkte kinosalen 5 ganger.

Jernanger. Max Manus. Inglorious Bastards. 2010 (LOL). 16. desember var jeg på hemmelig førpremiere for Tomme Tønner, som jeg var statist for i sommer.

Dessuten var jeg på National Theateret og så Verdiløse Menn.

Jeg liker meg godt hjemme, og har kommet meg igjennom

10 Kniver i hjertet
8 Mile
40 Dager, 40 Netter
Along Comes Polly
American Psycho
Anger Management
Apocalypse Now
Blades Of Glory
Blood Diamonds
Blue Streak
Boattrip
Bolt
Bronx Tale
buffalo Soldier
Catch Me If You Can
Charlie og Sjokoladefabrikken
Clerks
Crow
Da Vinci Code
Day After Tomorrow (LOL)
De Gales Hus
Dead Presidents
Dorm Daze
Død Snø
Døden På Oslo S
Elephant
Elsk Meg Imorgen
Fabelaktige Amelie
Factory Girl
Fatsoe
Fightclub
Forest Gump
Full Metal Jacket
Gamer
Goodfellas
Hide n`Seek
High Fidelity
Hillside Strangler
Himmel Og Helvete
Himmel Og Helvete
How High
How To Irritate People
Infamy
Inside/Outside
IRobot
Istid 3
Knocked up
Kill Bill 2
Kill Buljo
Livet På Første Klasse
Loser
Madagaskar
Malibu`s Most Wanted
Manson Family
Mars Attacks
Mean Streets
Men In Black 2
Menn Som Hater Kvinner
Moulin Rouge
Mr. Woodstock
Olsenbanden Tar Gull(!!!!)
Omen
Pianisten
Pusher
Respekt
Requim For A Dream
Ringenes Herre 1
Ringenes Herre 2
Ringenes Herre 3
Rovdyr
Scarface
Simpsons The Movie
Sin City
Slipp Jimmy Fri
Slipp Jimmy Fri
Slumdog Millionare
South Park The Movie
Spun
Style Wars
Superbad
Trainspotting
Trainspotting
Tropic Thunder
Up In Smoke
White Castle
Wizard From Oz

Dette gidder jeg ikke telle opp engang, jeg er nørd nok fra før…

Jeg har besøkt diverse konsertarenaer, BLA Roskilde og fått med meg

Bob Dylan. ACDC. Trentemöller. Kanye West (Gay Fish!!). Petter. La Coca Nostra. Oasis. Down. Nick cave. Satyricon. Klovner I Kamp. Slipknot. Petshop Boys (LOL). Metallica. Kaizers. Prodigy. Raga Rockers og såklart Valentourettes, mens dem spiller sin årlige Jokke-konsert.

Jeg har tatt en tattovering, og en ring i hvert øre. Tattoveringen er et bilde av Mark Renton, og ringene i øret var for å ligne på Mark renton.

Så til dere som fortsatt tviler. Jeg ER tilbakestående og jeg HAR ikke noe liv.

To shame, så er jeg fortsatt DØDSFET!!   ……………………….

43 kommentarer

Siste innlegg