Skitzofreni på en Laurdag!

Det er meningen at du skal høre på musikken min, mens jeg tar det igjennom dagens forsøk på å drepe hjernecellene dine og gi deg et alternativ til limsniffing.

Jeg er en veldig sær person, som til stadighet henger meg opp i ting. Periodevis hater jeg at folk skal spise klissete frukt mens dem snakker med meg. I fjord hata jeg Katie Perry SÅ mye at jeg vurderte å begå et attentat. Ikke nødvendigvis mot stakkars Katie Perry, men mot dem som eventuelt skulle vurdere å sette henne på.

Det er et stort problem for meg, når folk ikke registrerer selv at dem har en slingrete buse, blafrene på utsiden av nesa. Jeg sier heller ikke ifra om dette. Flause er nederlag, og jeg har store problemer med å se andres ydmykelse. Jeg hater nederlag. Jeg hater ydmykelse. Da er det heller bedre å komme seg vekk fra personen. Jenter kan skylde på mensen. Det hender at jeg også skylder på mensen.

Jeg har iløpet av mitt korte liv samlet opp flere spørsmål rundt livet jeg lever og samfunnet vi lever i.  Om jeg ligger med to lesbiske damer. Blir jeg også lesbisk da? Er det ulovlig å prøve å fortolle hasj på grensa fra Nederland om man er dum og autist? Kan man få lappen om man er autist? Kan jeg søke om å bli autist? Finnes det en skole? Er denne skolen isåfall VELDIG retningsbestemt? Kan lesbiske menn søke på denne skolen?

Jeg blir fort fascinert av jenter med særpreg. Gjerne tattiser overalt, piercinger igjennom øyna. Gjerne gal.
Ida spiste og drakk endel stearinlys. Hun var gal, og selv i etterkant av vårt forhold imponerer hun med grønt hår.

Dessuten har hun laserøyner. Det kommer hun til å vinne med, sånn i fremtiden.

Nå kan du skifte sangen, sånn i tilfelle du er en slik lesehest som problemfritt leser bibelen etter et enkelt besøk på toalettet.

Jeg skal gifte meg med Uffie. Ihvertfall etter at Ida har sakset henne. Det lovte jeg igår under et fuktig besøk på Sara Cafè.

Shit goddamn. Uffie er prakteksempel på min fremtidige slav.. Kone. Uffie eller Sasha Grey. Ida viste meg Sasha Grey. Jeg og Ida har samme smak for jenter.

Nå ble jeg egentlig slått ut, og klarer ikke være kreativ lenger. Det vil si. Google pene jenter uten klær er jo interessant. kanskje jeg skal endre stilen helt. Halvor`s blogg med sære jenter! Neia.. Joa.. Neia..

Joa..

Jeg ser litt på denne filmen isteden jeg. Min venn Tomas delte denne linken med meg litt tidligere.

Hva er galt med meg?

17 kommentarer

Siste innlegg