Cockney Thug!!!

Jeg har problemer, og nå er det ikke noe gøy lenger.

Jeg kunne gitt selv de dumme kundene mine en hyggelig dag, før jeg fløy på en sky og laget en hyggelig sang om hvor flott verden er.

Dessverre, så fungerer jeg ikke slik…

Når jeg kommer hjem klokka 01 og skal stå opp 08, så legger jeg meg ikke. Da sprenger hjernen min med viktige gjøremål. Klokka 03 på torsdager bader jeg helst rottene mine. Jeg lager meg morgendagens frokost. Jeg rydder hele leiligheten min, og etter en pust i bakken, så redigerer filmer, laster ned musikk og legger meg akkurat i tide til å sovne før vekkeklokka begynner å plage meg.  Deretter overlater jeg livet mitt til tilfeldighetene.

Foreløpig har tilfeldighetene vekket meg. Delvis sovende. Delvis sur. Delvis hodepine..
Kaffen smaker diesel, frokosten spiste jeg visst igår, og plutselig sover man sittende.

Innspilt i natt mellom 01:00 og 02:00. Huff, jeg trenger et liv…

27 kommentarer

Siste innlegg