Football Coming Home!

Første del av innlegget er dedikert til min venn, Michael. Gratulerer med seieren Rooney!

(HØR!!!)

Igår var jeg og min venn på fotballkamp. Eller.. Vi var ikke på fotballkamp, men vi var inne på en irsk pub hvor dem viser fotball. Jeg lurte en stund på om det var en brun utgave av elkjøp, men det var ikke det.

Det virket som dem hadde prøvd å lage en visuell fotballbane, men det var forskjellige fotballkamper på alle TVene, så det virka heller som om noen hadde helt LSD i øllen.

Helt sykt og Jeg trodde jeg skulle bli gal. Heldigvis er jeg gal fra før, så det funka litt mer som motgift.

Etterhvert blei det pølsefest på pubben.

Jeg ble gal igjen…  …………..

Jeg hater fotball…

Så dro jeg og Sjefen til Kristine Flo fra Stryn på partyhardy.

Så lounga vi litt.

Og deretter ble det pølsefest igjen.

Men det gikk greit når Michael dro opp Import fra sekken.

Og deretter stakk Michael av med seieren.

Idag skal jeg se Ida Wulff spise frokost LIVE i hele dag……

Video clips at Ustream

Emmieverlasting, min aller beste venn:)

22 kommentarer

Siste innlegg