R.I.P. CC Vest.

Farvel CC Vest. Kjøpesenteret hvor vekterne er 16 år, halt eller klesmodeller på catwalken til senterets eget moteshow. De ansatte er naboer og bor over gata for senteret, og kundene er superdumme, superrike….. Og supergjerrige… Geees…

Det er jo slik at ting topper seg når det nærmer seg slutten. Idag er min siste dag som ansatt i fotosjappa på CC Vest. Det betyr jo at jeg MÅ bli eksponert for EKSTRA mye trist, menneskelig fakta.. Sånn helt på målstreken.

Idag skal liksom ALLE fremkalle bilder av seg selv uten klær. Jeg kan "dessverre" ikke legge ut bilder av det, men det er ikke akkurat kremen av Norsk Modellforbund vi snakker om her… Dette minner meg også på at usedvanlig mange av de kvinnelige kundene mine hadde bart idag. ALLE Ullerns sykelig overvektige SKAL spise Bigmaccen sin på fanget mitt idag, og gærning-stalkern på 4MEN stirrer stygt på meg for siste gang, og bruker alle sine krefter for å overbevise meg om sin tilhørlighet i CIA. Dessuten skal ALLE Mammaene her amme rundt der hvor jeg går. Løper jeg, så løper dem også.

Jeg kommer til å savne det…

– Labbrotte for siste gang…

– Noninona. Random. Lol.

– Av en eller annen grunn trodde ikke kundene mine at jeg liker dem. Det gjorde jeg ikke heller, men jeg ante ikke at jeg viste det så tydelig…

F** YOU, PAY ME!     Jeg har solgt som f** de siste årene… Tatt i massevis av penger. Jeg digger penger…..

– Jeg vet ikke hvem som fant opp lunsj, men jeg veit at Ray Kroc fant opp opp McDonalds. Hamburger-king.
Jeg kommer nok aldri til å spise så mye burgere som jeg har gjort de siste to årene.

Sikkert like greit…

Jeg kommer til å savne turgåing med søpla. Det er på den måten ansatte på CC Vest  får seg en pust i bakken. Dessuten er det dritmorsomt å mose søppel i press-containeren. Jeg pleide å stå oppi søppla og trampe det ned i kværna, men så hørte jeg av en fyr at det var dritfarlig…

– Random handlelapp fra en av våres unike kunder. Nâsspray og Strumper gikk i glemmeboka denne gangen. Mulig jeg skal ta være på lappen, bare for å minnes denne skaren av IDIOTER som jeg heldigvis ikke skal møte igjen. Ikke før jeg selv blir rik og havner i Ullernåsen… Da skal jeg også betale meg dum.

Opps, her er neglen min også. Den blir nok aldri frisk igjen.

På tide å bli kreativ. Om noen sitter på mye penger, så mottas det med takk. Til gjengjeld kan jeg foreksempel komme til begivenheter og holde foredrag om dritt. Jeg kan drite meg ut. Jeg kan banke dritten ut av noen (Helst mens de sover), eller jeg kan drite i det.

Jeg bor på Briskeby. Spør etter Kongen på Olsen Cafè.

12 kommentarer

Siste innlegg