AZKER

Siste bildet som ansatt. Første bildet som arbeidsløs.

Dagen blei en glede da busssjåføren som skulle frakte meg til Asker lot meg gå GRATIS på bussen siden jeg er så fet. Dette vaier fort opp for mine ellers dårlige erfaringer med sjåfører av ymse slag.

I et sjeldent godt humør kom jeg meg dermed frem til Fettern min.

Så drakk jeg opp…

Så dro vi litt på tokt en liten tur.

Før jeg sovna….

Idag startet jeg med å lese litt om stakkars Arne Scheie, som faktisk fikk SJOKKBESKJED!                omg..

Når jeg kom hjem, så ser jeg jo det at naboene mine har prøvd å rydde litt for meg. Det var hyggelig gjort. Jeg glemmer alltid nøklene mine igjen i døra, men dem hadde ikke ryddet inne.

Tror trikset må være å la døra stå helt åpen. Jeg sliter blant annet med en lasagneform fra nyttårsaften, som jeg ikke tør å ta i…

Dagens spørsmål:

Stikker blinde struts hodet ned i jorda?

36 kommentarer

Siste innlegg