GRATIS MILTBRANN!

Idag har jeg vært på Postkontoret.

På postkontoret stod det en spennende pakke med mitt navn på. Det var dessverre ikke penger i den, men jeg fikk en annen hyggelig overraskelse.

Jeg trengte en dult i ryggen når det kommer til personelig tannhygiene. Takk for tipset, tenkte jeg.

Oppi pakken lå det en liten bunke med bobleplast. Mens jeg stod å sprakk luftbobler, så fikk vennen min gratis Sparebøsse.

Sparebøssa er kamuflert som en fotball, men det er ikke en fotball.

Det er en sparebøsse.

Når jeg kom hjem og hadde sprukket alle luftboblene, så fant jeg ut at det gjemte seg en tannbørste på innsiden av bobleplasten. Ganske genialt.

Jeg føler meg beæret. Eller.. Jeg er jo beæret, men nå føler jeg meg enda mer beæret. Spesielt siden tannbørsten ser ut som en smoking.

Jeg finner det interessant at avsender har valgt å klippe bort toppen. Mistenker miltbrann, men det ække no stress.


(Designwinner. Seeeph! Only the best… Only the best….)

For å si det sånn…. Før jeg prøvde ut den nye smoking-tannbørsten min, så jeg slik ut….

…Men etter å ha pusset tennene en times tid, så begynte jeg å merke forskjell.

Litt kult at den nye tannbørsten min plasserte meg i Sincity.

Jeg kaster den gamle tannbørsten jeg…

Resten av formiddagen brukte vi på å hustle flere gratis sparebøsser. Elsker gratis.

36 kommentarer

Siste innlegg