Et viktig innlegg om søppel, kam og uadressert post.

Idag har jeg allerede fått gjort en god del viktige ærender.

Etter å ha pusset tennene med den nye smokingen min, så dro jeg tilbake til Posten og registrerte adressen min mot uadressert post.

Jeg orker ikke rydde hele tiden, og kompisen min sa det var et smart triks for å slippe.

Jeg hater søppel lism.. …………………….

Deretter fikk jeg endelig ordnet meg en ny kam. Jeg elsker å gre meg, mens jeg f.eks ser film. Den forrige kammen min var rosa. Nå har jeg en som er lilla.


Ja, jeg bruker samme t-skjorte som igår… Og forrigegårs. Som arbeidsløs er det ikke så viktig å dusje og bytte klær hver dag. Dessuten er bildet egentlig helt meningsløst, fordi alt annet en t-skjorta er svart/hvitt og man ser ikke fargen på den nye kammen min.

POW!

Jeg får en del spørsmål om hvordan jeg skal gjøre det med penger, men om man ser på det slik, så sparer jeg over 1000 kroner i lunsj HVER måned! Det vil si at jeg faktisk har minst 1000 kroner jeg kan bruke på hva jeg vil i måneden.

Digger fortsatt penger i bunter.

Skjønner ikke at jeg ikke sa opp for leeeenge siden. Jeg er så smart:)

PS!!! : Jeg fikk 2 klistremerker siden jeg er så sykt kul. Jeg lodder bort det andre, så bare POWPOWPOW smell på, så sender jeg det i posten til en heldig vinner. Superkonkurranse. Mulig jeg også slenger ved en autograf.

32 kommentarer

Siste innlegg