En sinnsforvirret liten gutt.

Som alle vet, så er jeg selvdiagnosert gal, og har et nytt syn på livet hver dag.

Som alle andre rockere startet jeg glam.

Men så funket ikke helt, så jeg prøvde å være søt isteden.

Jeg er overhodet ikke søt, så jeg så mitt snitt og ble punker isteden.

Dessverre var jeg altfor kul for Blitz, så jeg gjorde mitt beste for å bli Mark Renton isteden. Verdens kuleste, visuelt levende person.

MEN så fant jeg ut at jeg heller skulle bli aggresiv.

MEN jeg klarte bare å være aggresiv mot meg selv, eller rottene mine.

Jeg merket etterhvert at jeg sliter med å finne meg selv. Hvor er jeg?

Åpenbart ikke i Norge…

Etter å ha landet trygt på bakken igjen, så skjønte jeg at det bare er et sted som passer en av mitt kaliber…

Rennesteinen.

34 kommentarer

Siste innlegg