På byvandring i TIGERSTADEN!

Idag har jeg vært på byvandring og besøkt DIVERSE plasser her i hjertet av Tigerstaden.


Tenkte litt på sangen da jeg tok bildet av meg selv…

Første stopp på veien. Slottet!

Nei, jeg bor ikke her, og du skal Ikke la deg lure av bildet. Slottet strekker seg minst 20 meter bakover!

Se her a gitt! En finfin statue av Kong Harald.

Her ser vi Rådhuset i kjent positur.

Og såklart Stortinget!

Vi er veldig glad i Stortinget…

Shopping eller en lunsj? Du får tak i alt du trenger på oslo`s mange kjøpesentere!

Oslo stiller sterkt økonomisk, og spesielt godt merker man dette på Børsen. Her er det reine anarkiet og det florerer mer penger her, en Rælingen og Verran kommune har tilsammen.

Det kreves ingen utdannelse for å komme inn her.

Om man blir utsatt for noe kriminelt eller bare ønsker en hyggelig prat, så er veien kort til Sentrum Politistasjon. Det minnes om selvbetjening og tips-skål.

Snakk om sola! Her ser vi Politiets Innsatsledere på jobb.

Jaging av Iranske asylsøkere opptar mye av politiets hverdag.

OSLO! Mitt kjære barn! Jeg takker deg igjen for en nydelig dag, denne friske Februardagen!

Nå gjelder det å planlegge kvelden, og etter en lang dag i byen er det klart man blir sulten!

Bislett Kebab! Oslo`s mest fasjonable restaurant, serverer faktisk HELE Norges befolkning imponerende 2 ganger hver helg!

Interessant nok ligger 80% av filialene til Bislett kebab, alle andre steder en på Bislett.

Sees vi?

35 kommentarer

Siste innlegg