FREE GUCCI MANE

Det hadde gått 24 timer, og jeg merket suget etter junkfood. Heldigvis fikk jeg en av mine eneste venner til å hente meg.

Se her`a! Det ser ut som jeg kjører bilen, men så har jeg bare speilvendt bildet! Sykt… Sykt fett…

Etter en kappjakt i byen fant vi et passende avtrede. Her kunne produktet og det nødvendige brukerutstyret kjøpes inn. Det var på tide å misbruke..

Selv i fart……

Det var mettende, og musklene mine kunne roe seg ned. Det er vanskelig å tenke at….. Om 24 timer starter rushet igjen….. Rushet etter junkfood…

Anyway!!

……..Man lever bare engang! Tror jeg.. Vet ikke, men vi later som. Tommel`n opp! Sjoho!

Da jeg kom hjem igjen, så lå, til min store overraskelse, denne på stolen min. AKKURAT der jeg skulle sitte?

WHUT?

Jeg skjønte jo ingenting lism. Hadde ikke glemt nøklene i døra engang.

Jeg åpnet pakken.

Tskjorter. Jøss? Dem har jo IHVERTFALL IKKE JEG BESTILT!

KABOOM! Jeg fikk et liv idag også. Fett…..

Hmm, nå har jeg ikke brukt genseren min på en stund?

Der, ja.

HVOR MANGE KEBABER SPISTE JEG IFJOR?

32 kommentarer

Siste innlegg