VERBALT OPPKAST pt. 1

I den siste tiden har jeg kommet meg på et menneskelig sett bedre spor. Jeg har begynt å spise 3 av 4 WHO pålagte måltider. Jeg lærer meg nye programmer og teknikker innenfor de tingene jeg liker å drive med. Jeg har søkt skole. Jeg står opp tidlig for å trene annenhver dag og jeg har fått en tollerant hygiene. ………………

Med andre ord, så har jeg blitt en snobbete, streit A4 dust. Akkurat som resten av dustegjengen, og jeg som ikke har jobb engang?

Damn, jeg hater å ligne på mengden, og jeg hater at folk ser på meg som en del av mengden. Jeg er ukategoriserbar! Random, alternativ og lettere gal. Jeg er klokere en deg på de tingene JEG kan, og uinteressert i de tingene DU kan. Jeg er bedre en deg. Jeg vet det innerst inne, og jeg tror du vet det også!

+ NEI, jeg har ikke blogg! Jeg har en hjemmeside, som jeg oppdaterer drit-ofte.

+ NEI, jeg skjønner ikke poenget med Twitter, når man kan statusoppdatere facebook.

+ JA, det er like før jeg henger meg selv siden facebook ALDRI funker, og tvinger meg til å twitre isteden.

+ JEEEESUS, jeg hater ordet twitre. Minn meg på å ALDRI bruke det ordet igjen.

+ JEEEESUS, jeg hater min avhengighet til internett. Jeg ønsker meg et liv.

Jeg forsøker…

Men føler ikke helt at det går…

PS:

+ Jeg HATER faktisk 99% av dere. Jeg synes dere stinker og jeg ser meg bedre en dere. Jeg kommer til å knuse dataen min neste gang jeg hører Baseballs eller Jonathan from Spotify igjen, og jeg betaler ALDRI en krone for å slippe.

+ Jeg er generelt veldig imot spasering med skistaver og brodder under skoa. HALLO, vi er spaserende mennesker, ikke spaserende traktor…

+ Jeg takler ikke autoriteter, og ønsker hele Norges politikorps nedfelt av svineinfluensa. LOL, tok du den?

DESSUTEN!

Så går jeg rundt å plager meg selv SKIKKELIG over alle de IRRITERENDE tingene andre gjør. Det er ikke mitt problem, men jeg IRRITERER meg SKIKKELIG forde.

+ Det plager meg SKIKKELIG at alle guttebloggere tror de er de eneste guttebloggerne. Det veldig viktig å skryte av at man faktisk er gutt OG blogger…. Bloggen skal faktisk handle OM det……………………………………………



+ Det plager meg SKIKKELIG at det er mulig å diskutere nyheter på internett.


Random innlegg på første søk.

Dagbladet kunne like gjerne samlet gamlegjengen fra Fevik, og sendt dem på city-sightseeing på Grønland.

SHIT!

+ Jeg hater å bestille mat fra folk som ikke kan norsk. Jeg er lissom helt sinnsykt kresen i matveien, og spiser ikke opp om det ligger oppi EN løkebit for mye. Jeg forstår heller ikke hvorfor McDonalds ikke skroter den helvettes agurken.

+ JA, jeg er fullstendig klar over at man ikke kan drikke det råtne, skitne, diarèfremkallende Oslovannet om dagen anyways, men jeg er generelt drittlei vannet i leiligheten min fordi det er avskrudd annenhver dag på grunn av rørene i blokka mi, SOM høyst sannsynlig ble bygd av apemennesker.

+ Jeg hater teorier om at menneske pleide å være ape. Jeg hater mennesker som kaller teorier for fakta. Jeg digger konspirasjonsteorier. Jeg hater folk som tror på dem. Jeg hater folk som prøver å overbevise meg om dem.

Jeg er kanskje ikke smart, men jeg er ikke dum heller. HALLOOOOOOO? Er du dum?

+ Jeg ser ALLTID feil hos andre. Jeg må alltid være bedre en andre. Jeg føler meg nedverdiget om jeg ikke gjør noe like bra som andre.

+ Jeg møter folk med fordommer avhengig av klesstil, bosted, vennegjeng og opphav.

+ Jeg TAKLER ikke folk som skal hjelpe meg i å gjøre mine ting bedre. GLEM DET, jeg er bedre en deg!


BTW, så digger jeg Lens Flare, men det er bare fordi jeg er dritkul.

Etter å ha spytta ut dagens kvalme, som en munnfull verbalt oppkast, så avslutter jeg mitt lille utbrudd med en illustrasjon på min teori. Jeg forventer at du liker MEG. Jeg liker nok IKKE deg. Ikke plag meg med mindre jeg snakker til DEG først. Ikke flisespikk på tingene MINE. Heller ikke stilen MIN.

Ikke prøv å kategorisere meg. Jeg er kanskje retard, men jeg veit hvor jeg har meg selv….

Tror jeg…..

Eller………………………??

19 kommentarer

Siste innlegg