Halvor lufter litt uinteressant hjernemasse. pt.2

“Johnny Nonsens”

– Jeg tar bilder av meg selv hver dag, mens jeg er alene. Jeg poserer med pistol for å virke tøffere for meg selv. Jeg ser generelt mye på meg selv i speilet hjemme.

Jeg redder kanskje meg selv ved å si at jeg smughører på gangsterrap 8 timer om dagen.

– Jeg mister retningssansen i trappeoppganger. Jeg tar kun heis. Har du ikke heis, så kommer jeg ikke… Ikke at noen inviterer meg uansett. Dessuten er jeg LIVREDD for å få de livsfarlige istappene utenfor leiligheten min i hodet, så blir hjemme jeg…

Dette er en dødsfelle. Nå må Obama snart begynne å handle!

– Jeg og min vakre kusine fant ut en sommerdag i 1992 at jentetissen er det samme som guttetissen, bare godt dytta opp i hjernen.

Unnskyld at jeg ødela det vakre bildet ditt Camilla:( Til gjengjeld, så vet du at du har kustus på meg…

– Jeg er så heldig å ha blitt “wayne`t” av The Norwegian Face-Bo$$ . Jeg anbefaler såklart alle å bli fan på Facebook.

– Jeg synes det er kjempe-interessant at man kan kjøre båt til nesodden og deretter farte rundt med buss for bare 30 kroner, når en skitten togtur til Asker kan koste opp mot 100 kroner. Trikset er så klart å ikke betale i det hele tatt.

– Dyrt

– Billig

– Jeg har ikke et liv, så det varmer hjertet å se at andre ikke har det heller.

– Det franske POP-bandet Gipsy kings hadde gatekonsert i Karl Johan igår.


Jeg worder forresten zofs1 på at disse bekreftelsesgreiene er skikkelig ASSPAIN…

– Jeg spiser på Mækkern hele tiden. Jeg forstår ikke hvorfor. Det smaker pyton….

Og apropos Mækkern. Jeg skjønner IKKE hvordan Hausmania kan være brannfarlig…

Herregud.. Jeg er skada. Jeg stikker å slår hodet mitt i do-skåla……………

“Girlfriend in a coma”

Ikke spør. Jeg er farlig å lytte til…..

18 kommentarer

Siste innlegg