En SKADET gutt fra Briskeby…

Jeg må tømme mobilen min for bilder, sånn fra tid til annen. Jeg VET lism ikke at jeg har kamera på mobilen. Alikevel, så fylles den opp med utrolig teite bilder. Skjønner ikke hva jeg driver med…

Ta f.eks dette bildet. Det er et av MANGE bilder av meg som sover. Jeg husker ikke at jeg tar bildene selv engang, men vi snakker minst et hver natt her….

Vi har også et sjenerende høyt antall bilder av denne kategorien.

Imponerende nok, så er ALLE bildene tatt rundt 23:30 på Fredager og Lørdager. Helst etter 8-9 bilder av denne typen….

…Hvor det siste bildet gjerne ser SLIK ut……          

Etter å ha lufta hjernen, så er det hjemtur igjen. Jeg tar ufattelig mange bilder av meg selv, sånn på veien hjem..

Sykt harry, og jeg tøyser ikke på bildet. Jeg prøver å se tøff ut.

Når jeg omsider kommer meg hjem, så sender jeg slike bilder til halve telefonlista mi……………..

Jeg tøyser ikke her heller.. Jeg er SYKT nerd…..

Kommende morgen, så våkner jeg som regel av en og annen sint sms. Det er ikke så gøy……

Slik ser jeg ut, når jeg prøver å finne ut hvorfor jeg er så tilbakestående^^

Men mobilen min er jaggu full av mye annet crap også! Hva SKJER egentlig på dette bildet? Jeg skjønner det ikke…

Se! Her er den fete barten min:)

Her er den fete barten min klistra fast i den eneste verdige julebrusen i Norge!

Ida vet hva jeg snakker om…

Etter å ha tatt årets første gjennomgang av mobilen, så skjønner jeg at jeg elsker å ta bilder av meg selv MED ting.

Jeg skal HELST se tøff ut, mens jeg tar bilder av meg selv MED ting….

Ogå digger jeg penger i en god bunt. Digger bunt…

Det er generelt sykt mye pose-bilder av meg. Jeg er visste at jeg var selvsentrert, men ikke SÅ selvsentrert…

Haha.. På bildet under har jeg garantert prøvd å få det til å se ut som jeg ikke har tatt bilde selv. Props til meg. Funka absolutt ikke… Jeg prøver å være gjennomtenkt, men jeg er ikke så flink.

Heldigvis, så elsker vennene mine meg! Eller.. Jeg elsker dem ihvertfall……..

Sjekk gærent adamseple a! Noen som er keen på å suge på den eller?

Nei, huff… Jeg burde starte å slette bildene før jeg ser på dem. Nå sitter jeg her å samler opp nerver fra flere måneder bakover. Jeg tror jeg stikker å legger meg igjen ass. Livet er hardt folkens!

32 kommentarer

Siste innlegg