SLAGSMAAL

Idag kjørte jeg gode, gamle “Pyramiden”..

Det gjorde at jeg følte meg litt sånn her…

Og brått ga meg en avgjørelse til å gjøre dette. RAVE!

Som IGJEN gjorde at jeg sjikanerte HELT tilfeldige Moldensere SLIK.

Stakkars…

Til gjengjeld, så fant vi ut av en del praktiske ting, som at Ida faktisk ER ganske liten.

OG at Linnèa FAKTISK bor i en hule.

UÆÆ!

Jaja.. Heldigvis, så var det TILFELDIGVIS konsert denne vakre tropenatten….

Eeegentlig litt usikker på hva som skjer her, men jeg mistenker at det er Grim Reaper og vennene hans, som har kommet LITT for sent til Halloween. Det er tross alt i Oktober. HALLO!? For en idiot…

Gutta lagde ihvertfall liv.

Noe INGEN digga. Ihvertfall ikke jeg…

Og SÅ tilsutt.. For å toppe kvelden med en ny-servert vits via tidenes dårligste MSN erstatter…

Jeg sier bare      …………………………………………………………………………………………………………………………

Og såklart.. God natt!

16 kommentarer

Siste innlegg