Halvor lufter litt uinteressant hjernemasse. pt.3

– Jeg fant nettopp ut at disse jentene leser bloggen min.

JEG får ihvertfall noia….

Men jeg skal vel ikke si noe.. Jeg lider tross alt av de samme diagnosene som denne trivelige fyren.

– Jeg tror det er på tide å få nye venner.

Og jeg kan ikke FATTE og begripe hvorfor jeg har så mange katte-bilder av meg selv. Jeg kjenner da virkelig INGEN som har katt…

NÅR det er sagt, så ble jeg nettop lagt til på facebook AV en katt…

DOUBLECHECK!

Imponerende. Og avisene skriver om at BARN er aktive på internett? GEEEEES! Velkommen til 2010.

Heldigvis, så har jeg en veldig farlig pitbull-rotte, som sitter i datastolen min og passer på at skumle data-katter ikke tar meg.

UÆÆÆÆÆ!

Bestevenner<3

ANYWAY!

– Du må ALDRI finne på å handle med handlevognene på CC Vest. De brukes daglig av alle butikkansatte på CC Vest til å tømme søppel. Søppelvann er eklere en dovann, og høyst sannsynlig, så er dem belagt med begge deler.

Det kan anbefales å lage handlekurv av gensern. Gamlemåten…

– Som blogger MÅ man høre på Muse, og man BØR ha et GODT svar på hva jeg gjør på dette bildet.

Dessuten, så tar jeg meg selv i å synes at Modern Talking faktisk ER ganske fett…

WOHOO!

– Alle normale mennesker har sin egen tørkeprosedyre hver gang man har dusjet. Selv starter jeg med ansiktet. Deretter venstre arm. Så er det høyre arm sin tur, før magen blir tørr og fin. Håret kommer på en sterk femte plass. Helligdommen på en minst like viktig sjette plass. Så gjør jeg noen morsomme bevegelser med kroppen, mens jeg tørker ryggen. Tilslutt tar jeg bena. Jeg tror bena havner sist, siden det er slitsomt og kjipt å løfte dem opp. Tiltak lism…

Jeg håper at alle dere som leser dette fra nå av vil tenke på MEG hver gang dere gjennomfører deres daglige, ukjente tvangstanke. TENK PÅ MEG! GJØR DET!

REMEMBER ME!

Hvordan er din tørkeprosedyre?

16 kommentarer

Siste innlegg