PLAYBOY MANSION

Igår inviterte jeg ALLE vennene mine på besøk for å slippe å røyke sigar alene. Det er nemlig veldig trist, og SYKT stusselig…

Og enda mer stusselig blir det, når jeg rigger opp kamera og tar bilder av meg selv. Huff. Alle sier dem trenger et liv om dagen, men jeg TRENGER faktisk et liv.

Det kom utrolig nok 2 stykker. Medlidenhet, og et løfte om en god sigar stod nok for den biten.

Det er på DETTE tidspunktet det passer seg å sette på Dope Boys.

Jeg så SYKT glad for at turkis neglelakk er blandet ut med SYRE slik at det sitter HELT fast i fingrene mine…

Heeeey!

heyheyheyheeeey!

Sigaren gikk RETT i hodet på meg.

En slave for nikotinen. Sykt avhengig ass…

Etter å ha røyka sigar i 5/6 timer, så var det på tide å komme seg ut en tur. Jeg fant ut at jeg ville hilse på venna mine fra Kjefta.org som feiret sin 3 års bursdag på Blå. Hurra, hurra åsånn.

Vik unna for Kongen!

Nei, det var nok like greit å dra hjem igjen. Av en eller annen grunn, så tror jeg ikke folk likte meg der.

Når jeg kom hjem igjen, så la den en HELT ukjent fyr og sov i sofaen min. Jeg hadde sikkert glemt å lukke døra igjen. Heldigvis, så hadde jeg SOM ALLTID masse små pizzaer å spise, så da var det greit. Jeg kan ikke fatte og begripe hvor pizzaene jeg spiser hver helg kommer fra. Jeg tar jo taxi hjem…

Og etter et bedre måltid, så fant jeg ut at det var på tide å ringe litt. Klokka var jo bare 5, og jeg trengte å sosialisere meg. Jeg ringte Sofsen, og brukte over èn time på å fortelle henne om den flotte kjøttdeigen jeg har liggende i kjøleskapet.

Kjøttdeig altså…

Æsj.. Jeg burde egentlig vaske kjøleskapet. Til tross for at jeg ikke har noe mat der, så er det sykt ekkelt, og lukter vondt…

Når det er sagt, så burde jeg vel strengt talt få begravd den stakkars rotta mi snart også. Hun har liggi utafor i 2 uker nå, og naboene har begynt å se rart på meg…

Ida? Funeral til uka eller? Please! Det haster ass…

ANYWAY! Jeg så slik ut da jeg sto opp idag!

HELDIGVIS, så møtte jeg en fyr som hadde SYKT fete vanter!

God Lørdag!…………………

11 kommentarer

Siste innlegg