Arbeidsløs lasaron på Nesodden.

SE! Jeg er GUD!

Nei`a… Jeg er ikke det, men jeg er ihvertfall Kongen av min egen hage…..

Huff… Jeg er så mye inne i leiligheten min, at jeg blir gal. Dessuten har NextGentl av en eller annen grunn redusert hastigheten på internetten min…

Det skulle da f.eks vært et bilde her?

Ja, det var faktisk SÅ tregt at jeg ikke kunne stalke årets Paradise-deltagere engang!

Flaks jeg rakk å printscreene…

<3<3

NextGentl er noen MØKKAFOLK! Hvorfor må absolutt JEG drive å betale regninger hele tiden? Jeg har jo ikke jobb en gang!

Jeg merket at jeg begynte å bli sprø, og skjønte at jeg måtte komme meg måtte ut. SELV T-BANEFORENINGEN SYNTES DET VAR PÅ TIDE AT JEG KOM MEG UT!

Det var på tide å færra til Mexico! Nesodden ihvertfall…

Nesoddinger er noen rare folk, men dem sørget for å gi meg en behagelig tur i en desperat livssituasjon. F.eks, så kunne jeg overhøre noen gamle karer på båten diskutere Disneychannel. Deretter begynte en annen gammel kar å fortelle et spennende eventyr. Akkurat høyt nok til at jeg også kunne høre på. Tottaly worth 30 kroner. Det var behagelig, og jeg kjente jeg trengte ferien. Til Nesodden altså…

Ja, se her! Her kan vi se tollen på Nesodden, mens de passer på at ingen smugler med seg f.eks Østeuropeere i bagasjen.

Etter en fortreffelig busstur inn i fastlandet, så fant jeg omsider huset til Sofsen. Slik ser det ut!

Meget urbant og stilrent. Jeg måtte ta et bilde til. Av meg selv såklart.

OI! Hva skjer i vinduet bak meg?

Aaa… Bare Sofsen som kulern på rommet sitt. Hey Sofs!

Nydelig jente! Hun er egentlig veldig glad i meg. Hun bare viser det ikke så ofte=S

Hjemme hos Sofs har dem det litt anderledes en hos andre mennesker. Dem bruker f.eks et ganske high-tek og nytt bestikk. Supertrendy i Hong Kong har jeg hørt.

Dessuten har hun en kjempesøt, død hund.

Og tanken er jo egentlig veldig god. Altså… Hvorfor skal døde dyr absolutt kastes? Er dem ikke bra nok for oss mennesker?

Jeg tok meg selv i å ikke ønske meg døde husdyr, men nå vurderer jeg å ikke begrave den døde rotta mi alikevel. Flaks at hun FORTSATT ligger utafor. Gjenbruk folkens! Gjenbruk!

Nei, huff, stakkars.. Jeg burde kanskje passe på den levende rotta mi isteden. En rotte med hjerte for spaggethi vel og merke.

ANYWAY! (Gees, jeg sporer av…)

Sofs syntes jeg så ut som en arbeidsløs lasaron, noe som forsåvidt stemmer. Hun hentet saksen, og klippa meg litt fin og fresh. Prøvde ihvertfall. Jeg er jo tross alt fortsatt en arbeidsløs lasaron…

Whoops!

Jeg fikk litt noia, og rømte til Oslo igjen… Denne gangen var det ingen gamle folk som leste eventyr på båten, så jeg tok litt bilder av meg selv isteden.

Vel hjemme, så oppdaget jeg at det lå et KJEMPESPENNENDE brev i postkassa!

Jeg vet ikke hva det er for noe, men jeg feiret oppmerksomheten, med godteri, uansett.

Huff. Jeg har ABSOLUTT ikke godt av godteri!

Jeg så mitt snitt i å ta flere bilder av meg selv isteden…

Sov godt, Møkkafolk!

PS: Nettet mitt er fortsatt tregt, og det tok meg rundt 8 timer å lage dette innlegget! FML…… Håper INGEN ansatte hos NextGentl sover godt!!!!

21 kommentarer

Siste innlegg