NAKKESKUDD

Idag sto jeg opp rundt klokken 11. Jeg var ganske sulten, og fant ut at vårruller IKKE er et alternativ til frokost. Jeg liker jo ikke vårruller, så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg valgte å spise det…

Ettersom at enkelte faktisk LESER det jeg skriver, så må jeg si jeg begynner å blir svært engstelig. Alikevel, så har jeg en usedvanlig sterk trang til å minne om meldingen jeg fikk om brevpostsending igår.

Jeg skjønte at det måtte være noen som ønsket meg godt, så jeg anså dette som den perfekte unnskyldning til å dra ut av leiligheten en tur. Jeg tok meg en utflukt, og på veien fant jeg en usedvanlig kul sykkel.

Livet var godt, og på postkontoret kom en av tjenerne mine løpende med posten, da han så meg glinse bak disken. Verden er god når man er æ-kjendis.

Ålreit type. Han er homien min, og har gode kontakter med gutta i ZZ top.

Ja, se her du! Pakke å greier. Sikkert Louis Vuitton som skal smiske igjen….

GRRRRR! My precious!

Først trodde jeg noen hadde sendt meg en slags bunad.

Men så var det faktisk noe ENDA bedre!

GRATIS kaffekopp…. OG SHOTTEGLASS!!! WOHOO!

Jeg ble SÅ glad at jeg måtte gjemme hodet inn i et TRE på vei hjem!

HEYHEY!

Helt utrolig. Jeg måtte RETT hjem å prøve!

Oh yes!

Kompisen min sovna..

Mens jeg bare ble SYKT fet… Såklart….

28 kommentarer

Siste innlegg