Et lite innlegg, delvis om såpe.

video:soap

Noen andre en meg som husker denne?

Altså… Poenget med denne filmen var å vise frem gleden av å kunne åpne opp en ny pakke såpe, etter nesten 2 lange år på veien med den gamle traveren.

Onsdag 17. Mars, så skulle dessverre denne gleden vise seg å være kortvarig løgn! Såpens svar på LUREMUS!!!

Det som startet som en kjærlighetshistorie om en mann som var glad i såpe, skulle altså ende som en makaber og depressiv intriger. Kun sett av psykotiske jenter i midten av tenårene!

Ja, og meg da…

Ikke spesielt hyggelig, nei!

MED ANDRE ORD!

Hvis du er et menneske som er glad i dritt, som f.eks denne fyren:

DA kjøper du såklart denne!

La oss kalle denne dyre dritten for champagnediarè. Namnam.

MEN(!!!!!!) Om du skal du kjøpe deg en kurant såpe av den fancy typen. Da kjøper du denne, gitt!

Og jeg beklager såklart sterkt for at jeg ikke avfotograferte dette stykke kunst av et såpestykke for 2 år siden. Man vet ikke hva man har, før det er borte!

Per dags dato skal jeg fotografere meg sammen med flere av tingene mine, just in case jeg mister det…

Eggene mine<3<3<3

Rottematen min<3<3<3

Stor sjans for at jeg kommer til å savne pit-bull rotta mi også<3<3<3

Vinterskoa mi skal absolutt ikke kjimses av. Jeg har allerede mistet èn, may he rest i peace!

Spaghetti. Jeg spiser spaghetti HVER dag, så denne pakka holder nok ikke lenge…….

Det blir trist å se Jiffen min gå tom. Jeg fant den i vaskevogna til Elexia på Majorstua en kald vinterdag i 2007.

Ikke godt brukt sier du? Jeg bruker den med omhu.

Det ville vært vondt å se hjelmen ta fyken.. Ida fant den på Metallicakonsert i fjor<3<3<3

Huff.. Jeg har så mange ting jeg ville savnet… Tenk om jeg skulle miste julegaven fra gutta:(

Livet er kort, folkens! Ikke kast det bort på tull!

ANYWAY! (avsporingavsporingavsporing)

Skal DU kjøpe deg såpe, KUN fordi du er like blakk som meg, og har et ønske om å vaske deg på hendene?

Da kjøper du denne.

Det KAN også være lurt å invistere i en slik en, ettersom at europris-såpa har litt svekket tillit med sin ubetydelige prislapp.

Noe som, spesielt på vinteren, BRÅTT tørker ut hendene, og gjør deg avhengig av denne!

Og til dere som er fattigere en meg:

+ Økopakninger med Antibac finner man nok relativt tilgjengelig hos ditt lokale sykehus. Jeg tror dem er gratis.
+ Europrissåpe tilsvarer 7 panteflasker. Jackpot om du finner 2 store!
+ Fuktighetskrem… Hmmm….

Whatever…

Vask dere på henda, folkens! Hilsen en som dusjer MINST 3 ganger i uka!

(PS: Slut og retteskrive meg! Jeg er bare, søt når, jeg skivrer feil!)

15 kommentarer
    1. Ja, håndvask er viktig, men jeg syntes slike såpestykker er ekle. Bakteriene koser seg på dem! Bruker man dem i dusjen er det enda værre. Tenk på det siste stedet vedkommende brukte den før deg? Ugh! Nei, såpe på flaske!

    2. vasker ikke henda jeg, så jeg sparer en del penger på såpe.
      ellers skrives det investere…
      og teit at du må godkjenne kommentarer

    3. morsomme bilder, likte det der du faktisk smiler, med den såpen!: )
      har du lockerz?
      om du lurer på hva det er så les på bloggen min og send meg din epost om du synes det virker spennende!:)

    4. eneste innlegget ditt noen gang som har fått meg til å smile, men kun fordi jeg husker at jeg hadde sånn gnagerfôr selv en gang i tiden.. bloggen din stinker fortsatt!

    5. Vi har sånn antibac på jobben vi! Så det så! Slik som man bare stikker hendene under så kommer det en dæsj! Litt trist for han som skulle se hva dette var for no’, og stakk trynet under…

    6. SV: så du mener 35mm vil bli bedre enn 50mm, når det stort sett er folk jeg vil ta bilder av? (altså portretter). Jeg har lite peiling, vet bare at jeg må ha et som er mer lyssterkt enn den greia jeg har, og at det stort sett er portretter jeg vil ta 🙂 Men det kan godt være brukbart som allround-objektiv også, selvfølgelig.

    7. Jeg er død. Av latter. Du har en herlig ironisk sans for “hu mor”. Skrive kan du også, slett ikke noe minus! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg