Et innlegg om Redbull, NAV, og Halvor.

Ærlig talt NAV! Jeg forstår virkelig ikke hvorfor jeg må bruke så mye av tiden min for at dere skal gi meg litt gratis penger!

Altså… Her drar jeg ned til NAV støtt og stadig for å be dem om å sette over gratis penger på kontoen min, også får jeg alltid beskjed om å skrive søknadsskjema. Problemet her i gården er at jeg synes det er dritkjedelig å skrive søkndadsskjema. Jeg vil bare ha pengene. Gjerne i kontanter. Aaaargh. Dette er beviset på at det norske samfunnet ikke fungerer. Når man må drive og skrive søknadsskjemaer hele tiden. Geeees.

Men ok da. Her i gården trenger man penger, så jeg får vel bare skrive den der søknadsdritten da! Skal bruke HELE livet mitt på å skrive søknad, jeg! OK??? HæHÆÆHÆÆÆÆ!????

Vel, så tok det bare 5 minutter da. Jeg følte for å benytte bilen ned til gratis-penger-bygningen.

RedBull sponset meg faktisk med denne bilen siden jeg har ADHD. Dem fant ut at jeg aldri kommer til å kreve gratis RedBull uansett, så var faktisk en rimeligere løsning i lengden.  VET DU (!?) hva som skjer hvis jeg drikker RedBull?

Dette skjer om jeg drikker RedBull…

For ikke å snakke om hva som skjer hvis jeg lager meg en Jägerbomb… Vil dere vite? VIL DERE???

OK, da…

Gees, jeg sporer av…

På NAV-kontoret brukte jeg opp 30 minutter av mitt verdifulle liv, på å vente. Det var under denne seansen at jeg oppdaget romskipet de har plassert midt i lokalet.

Jeg måtte såklart ta et bilde av meg selv foran romskipet….

Problemet på dette bildet er at man ikke ser at det er et romskip lengre. Jeg kunne tatt fler, men er du KLAR over hvor YDMYKENDE (!) det er å ta bilder av seg selv hele tiden?? Det sitter masse folk og ser på meg her lism.

Jaja, jeg er i hvert fall mye kulere en dem da. Hah.. De har jo ikke jobb engang!………………. Åja…   🙁

Uansett.. Da jeg endelig fikk møte penge-sjefen, så fikk jeg beskjed om at jeg må vente i TO måneder før jeg EVENTUELT får penger. HALLOOOO??? Jeg har jo lyst på penger nå, og håpet såklart på å få dem nå også… Jeg hadde til og med tatt med meg pose som jeg skulle putte dem oppi.

I ren desperasjon løp jeg inn på Video Nova. Jeg var sint, og så meg rent NØDT til å ta et bilde av meg selv.

Det var jo ihvertfall ikke noe gøy, så jeg dro hjem og tok bilder av meg der isteden.

DEEEER, ja…. Det hjalp. Nå skal jeg bruke resten av kvelden på å stalke Paradise Hotel-deltagerne. Det er nemlig fortsatt noen av dem som ikke har godtatt meg på facern!

Og dem som HAR godtatt, dem vil ikke svare:(

Jeg har med andre ord NOK å drive med, og ansvaret ligger nå på NAV, slik at jeg kan bestille meg flere slike…

STIKK UT OG VELT SØPPELBØTTER IDAG, FOLKENS! DET ER KJEMPEGØY!

16 kommentarer

Siste innlegg