When the Music`s Over!

Igår valgte jeg å benytte bilen da jeg ble invitert bort til Moldenserne på Tøyen…

Vel fremme på Tøyen fikk jeg fort utdelt et par morsomme briller, slik at vi kunne leke designere.

ALLE hadde morsomme briller. De som ikke hadde briller var liksom HORE og NØØØRD åsånn!

Etter noen timer på Tøyen, så merket vi som bor på riktig side av elva at det begynte å gjøre vondt i kroppen. Vi så det derfor nødvendig å komme oss fort over på riktig side igjen. Det er som ordtaket sier: Du kan dra Tøyen ut av Frogner, men du kan ikke dra gutten ut fra Asker.

Tja… Det er noe sånt ihvertfall.

ANYWAY!

Vel fremme på riktig side av elva, så havnet vi HELT tilfeldig på fest hos denne flotte damen.

Det skal da også sies, at noen få timer i mitt nærvær gjorde drastiske forandringer.

Stakkars jente. Senere hørte jeg at hun endte opp med akutt-epilepsi og hudkreft. I`m sorry borry miss Jackson….

Jeg møtte flere interessante mennesker, som lærte meg interessante ting. Charlotte lærte meg en del om trening og vann.

Kenneth lærte meg en ny måte å drikke på.

Deretter prøvde vi å kopiere et typisk danseband-platecover. Vi hadde fått det til om ikke NOEN bestemte seg for å sove.

Noe slikt var det vi prøvde på. Ihvertfall jeg.

Ingemars<3<3

Etter å ha ødelagt ryktet mitt, så fant jeg det smart i å stikke av gårde til DENNE gjengen. Vi har nemlig vår egen forbryter-bande, så det er viktig at vi møtes i ny og ne! Det skal sies at vi ikke begår så mye innbrudd enda, men vi SNAKKER i hvert fall en del det.

Huff, jeg så meg smart nok til å stikke HJEM! Og hva betyr det?

Nettopp!

Og som vanlig ble pizzaen stående i ovnen en time for lenge…

Fort gjort, men da har man jo muligheten til å eksprementere litt. Jeg er blitt en ganske god kokk når det kommer til oppvarming av pizzaer, så jeg bare la på masse ost, og tvang meg selv til å synes det var digg. PERFEKT!

Så tok jeg et par bilder av meg selv, før jeg sovna. På sofaen såklart.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg alltid sover på sofaen når jeg har en flott seng. Jeg henter jo liksom ut dyne, laken og pute.
Jaja. Det er ikke alltid så lett. Jeg husker jo knapt hva jeg gjorde istad. Faktum, så husker jeg ikke lenger hva innlegget handlet om engang, men jeg trooooooor det hadde noe å gjøre med morsomme frosker?

Ikke det, nei? Neivel……………

Men jeg VET ihvertfall at fikk DENNE mms`en iløpet av kvelden.

Jeg begynner snart å mistenke at noen har dannet en konspirasjon mot meg. CIA f.eks. Jeg VEIT at CIA hater meg en del fra før av. Jeg har ikke noe imot katter, jeg bare SKJØNNER IKKE hvor alle kattene kommer fra. HALLO! Jeg trodde vi bodde i Norge lism? Her har vi mini-gris og mini-kuer åsånn!

Jeg tok derfor på meg den fake skinnjakka mi, og stakk! SKJØNNER`U!

Ikke det, nei? Tenkte meg det.. …..        ………………………………

Huff, jeg er så sinnsykt tilbakestående. Stikker å griner litt i badekaret igjen, jeg………..

Hils mora di fra meg, da!

13 kommentarer

Siste innlegg