My waste of life<3

Gårsdagen skulle jeg egentlig bruke til en rekke kreative og produktive ting, men så fant jeg ut at det egentlig bare ville være veldig slitsomt, så jeg satt meg på gulvet og tittet litt på tv isteden.

Macgyver vet selv at han ikke er fullkommen, men forstår at det antagelig ikke er lenge til.

Han fyren HER er ikke helt god, vett!

Og Macgyver bare…

Jeg tror episoden handlet om hvor fet Macgyver er, og hvor teite alle andre er.

Nei… Det var nok på tide å komme seg ut. Jeg dro dermed til GUNNER-butikken og prøvde å stjele et gevær.

Dessverre, så satt geværene fast i veggen, så jeg måtte ta til takke med en dritkul BUE! Det spørs om man ser bua på bildet, for den er nemlig KAMUFLERT! Kuuuuuult:):):)

Ettersom jeg betaler 600 kroner i måneden for å kunne henge på Elexia, så gjorde jeg det.

Jeg er sånn drittunge som kødder rundt og fniser på treningstudio. Skikkelig plagsomt. Jeg blir irritert SELV lism.

Og ikke minst FLAU! Hvorfor legger jeg ut det her på internett?  Geees, noen må kaste stor stein i hodet mitt snart…

ÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååå, nå ramlet jeg ut igjen:(

ÅJA!!

Etter å ha hengt litt på Elexia, så inviterte familien min meg over på Curry & Ketchup fordi dem synes jeg spiser for lite.

Jeg fikk HELDIGVIS tatt et kult bilde av meg selv, selvom det var sykt pinlig å posere slik med to HØNER i 2 timer før bestemoren min skjønte hvordan man tar bilde med det moderne fotoapparatet mitt.

Etter å ha fordøyd en krydra kylling, så dro jeg opp til gamle kollegaen min "Pål" for å ta noen pils.

Neida, vi drakk såklart bare vann.

Og truuuuru ikke "Pål" hadde katt?

Etterhvert ble jeg bare SYKT kul.

Og etterhvert ville jeg bare posere med alle Cypress Hill cd`ene til "Pål".

Jeg skyter deg med øllen! UGG!

Det var på tide å stikke, så jeg dro hjem til slottet mitt på Briskeby og benyttet muligheten til å se siste episoden av Paradise Hotell på TV3.no.

——————————————————————————————————————————

Klokken er 13:30. Jeg har nettop stått opp, og velger altså å spise potetgull til frokost.

Gråen spiser også potetgull til frokost..

Men altså, HALLO! Veit dere hvor tiltak det er å lage ordentlig mat til frokost eller? Det er tiltak NOK at jeg snart må GÅ helt fra Briskeby til sentrum, fordi jeg ikke har råd til trikken. Snike sier du? Såklart, men HVER gang jeg skal ta trikk gratis, så skal han 3 meter høye sivile kontrollør-afrikaneren med 2 hoder gi meg bot. GIDDER`U ELLER???

Dust…

21 kommentarer

Siste innlegg