EN MANN FOR SIN ROTTE.

Livet mitt har snudd seg på hodet, dagene blir borte før jeg har rukket å stå opp, og jeg tror egentlig ikke noen av vennene mine liker meg noe særlig. Jeg har ikke fått noen indikasjoner på det, men HALLO! Jeg ville IHVERTFALL ikke vært vennen min!

Jeg hører at jeg ikke tar vare på det jeg har. Dessuten, så er jeg en av dem som ikke merker det, selv når jeg mister det. Damn! Og jeg som trodde det holdt å bare være dritkul? Livet skal jaggu være komplisert. Her skal man fly rundt og bry seg hele tiden. For ikke å SNAKKE OM selvangivelse. Livet er nesten ikke VERDT å leve engang, bare på grunn av den dumme selvangivelsen som former hjernen min om til et spørsmålstegn hvert eneste år. Møkkafolk. I tro med tradisjonen, så bruker jeg den som dopapir etter et dårlig møte med Bislett-kebab.

ANYWAY! Jeg skjønte at det var på tide og sette av litt kvalitetstid med dem jeg er glad i… Og det med tiden var jo såklart ikke noe problem. Jeg har jo nok av tid, det er bare så sinnsykt tiltak å bruke den! Et større problem var det å finne noen som ville sette av litt kvalitetstid til MEG. Altså… Alltid når jeg ringer folk, som enten er midt på dagen, eller midt på natten, så har folk unnskyldninger! “Jeg er på jobb” eller “Jeg sover” er faste tilbakemeldinger som jeg får slengt i trynet. Ikke at jeg er noen rakettforsker, men er det meningen at venner skal lyve til deg? Jeg tror bestemt at venner ikke skal lyve, men jeg vet også at jeg har satt meg i situasjonen selv. Jeg er jo ikke redd for å fortelle dem hvor dumme dem er åsånn, men en del av dem ER faktisk ganske dumme! Hmm…  

ANYWAY pt. 2! Jeg er en taper, og idag brukte jeg HELE dagen på å leke med Gråen!…

Folk liker forståelig nok ikke meg, og jeg liker SÅKLART ikke dem, men når jeg kan ligge i timevis og kysse med rotta mi, så roer liksom hjernen min seg. Jeg får en indre ro…

Etter å ha ligget i skje med Gråen i MINST 15 timer, så lekte vi en morsom lek! Først så skulle jeg finne henne, og denne gangen hadde sniken gjemt seg BAK puta!

Deretter måtte Gråen komme ut fra gjemmestedet sitt, og lete etter en spesiell gjenstand vi hadde blitt enige om på forhånd.

Kanskje her?

Eller kanskje her oppe?

Under letingen, så ble gråen stående på en åskam. Tittende utover den store verden. Montro hva hun tenker på. Kanskje det er Svarten hun ser etter? Kanskje hun drømmer om å besøke Paris?

Personelig, så tror jeg Gråen ble sittende å tenke på hvor stor verden er, og hvor små vi selv er. Tja.. Det er jo ganske så rart med universet.. Uendelig sies det å være.. Uendelig! Og her sitter vi og måler ting og tang helt ned i MICRO centimeter! Ja, det er helt utrolig!

Men.. Kremt….

ANYWAY pt. 3! Nå må vi holde hodet kaldt, om vi skal bli ferdig før klokken 04! The magic klokken 04!!!

Til angrep her, ja!

Gråen har fått snurten av noe spennende, og mistenker at det kan være det vi har lett etter!

Å, jasså! Prøver å stikke av, hæ?

Se DER, ja! NÅ begynner det å ligne på noe her!

Gråen did it again! Man skal virkelig ikke undervurdere denne rotta altså! Streetcreds til Gråen!

Etterpå vanker det seierskyss fra heiagjengen!

ILUUUUUU, Gråen!

KYSS GRÅEN!!!!!

Så snakkes vi imorra! Med mindre hele denne verdenen bare er en drøm jeg har hatt i 21 år i et annet liv? Det er jo ikke umulig!
Hmmm… Lurer på om jeg hadde hatt venner og liv åsånn der? I den alternative verden altså.. Hmmmm…..

ÅÅÅÅÅ, jeg ødelegger ALT! Jeg klarer ikke blogge om rotta mi uten å spore av engang, og her snakker vi om en ganske tilbakestående hobby fra før av! Nei, vi gjør det enkelt…..

Møkkafolk! Jeg håper ALDRI jeg møter noen av dere. JEG er lism tilbakestående, og da MÅ jo dere som leser den dritten her være MINST 10 ganger verre. Tror ikke jeg har godt av å møte noen som er MINST 10 ganger mer tilbakestående en meg selv lism….

….Og snakk om tilbakestående! For dere som registrerer at jeg har samme klær på idag, som igår, så stemmer det. Jeg har ikke dusjet idag, og jeg HAR sovet med klærne på inatt. Fml….

….Geees! Jeg MÅ få meg venner. Vil du bli vennen min? Please! Jeg bare tøysa om at jeg ikke ville møte dere! Livet mitt er så kjipt at jeg NESTEN får meg en jobb igjen!…

….Hahahaha, neida, jeg bare kødda! Såklart skal jeg ikke begynne å jobbe igjen! Dessuten så er klokka 04 nå, så da kan jeg avslutte den dritten jeg driver med her også. Migic klokken 04 åsånn, vett!

Sov godt, Suckerz! Håper jeg våkner i Nangilima imorgen!

17 kommentarer
    1. Jeg liker at jeg kan sjekke bloggen din midt på natta og finne et helt ferskt innlegg. Ikke alle som har like normal døgnrytme. Nå ligger jeg og hører på musikk, UB40 med Red Red Wine… Tror jeg setter på en ny Family Guy episode, kanskje jeg sovner etter det…

    2. Haha “ligge i skje med Gråen” <3 dere er søte sammen da. Jeg har alltid hatt litt lyst til å ha en veldig tam rotte som bare kan sitte på skuldern min uten å stikke av (sett på t-banen feks).. Kan Gråen det? Er' a lett å temme? 😛 Rotter er på sett og vis søte de altså, minus halen...
      Ps. Jeg kan være vennen din, jeg. Hvis ingen andre melder seg lizzom.

    3. Vært i Nangijala allerede? Synes du er flink, jeg. Mange med identitetskriser som aldri dusjer og ikke skifter klær. Dvs, du er bare en hårsbredd fra tvangsinnleggelse 😉

    4. Du er dødsfet, og jeg er jo kompisen din. Don’t be blue, skal sende noe spennende til deg i posten snart. Og kose deg med bypåske! Været suger, men det er jo nesten folketomt, herlig!

    5. Å leke med deg ville ha gitt meg mindre enn en uteligger,, så hvis det er i orden så sett opp en “date” med rotta di…..Pjuskepels mot pjuskepels hadde gjort seg…;-))
      Så kanskje du kunne gitt begge rottene et smaskende nuss opp mot kamera senere:-)
      Derimot jeg skal på påskehare jakt, har hørt påskeharen har stor tiss…….og er en jævel på slikking:-)

    6. Jeg skal kommentere til min død (okei, det er kanskje en overdrivelse). Jeg vet jo allerede at jeg er tilbakestående, i og med at jeg har en blogg. Altså innser jeg mine egne problemer, og det er jo en bra ting?
      Dessuten er rotta søt.

    7. Føler meg som tidenes dårligste blogger her jeg sitter. Så mye snadder jeg har gått glipp av her! Såwwy. Men du tilgir meg jo, selvfølgelig, siden du er Kongen over alle konger.
      Jeg vil uansett være vennen din. Jeg har heller ikke venner. Eller… Jeg har også venner som lyver til meg. Også har jeg blogg, så jeg har ikke noe liv. Epic win!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg