Give it up….

I tide og utide, så “utfordrer” folk meg til å lage innlegg med diverse maler åsånn. Jeg glemmer jo dette før jeg rekker å fylle dem ut, men jeg har da prøvd å samle noe ymse ikveld. Sånn siden jeg ikke har annet å bedrive tiden med uansett. Sove? Haha, lol…


– Post et bilde du ikke er fornøyd med:

Altså… Jeg vet ikke hvor nøye jeg trenger å forklare dette bildet, men jeg har blodig dopapir ut av nesa. Jeg tror ikke det trekker særlig med damer. Jeg tror ikke det var en fordel å ta bilde av det.

– Post et bilde der du føler du er deg selv:

Her har du meg. Med pils i hånda, poserende med mennesker jeg aldri har møtt før. Målet mitt er å kjenne alle i verden, og jeg føler jeg nærmer meg.


– Post et bilde fra tiden du savner:

Ingen forpliktelser. Null tidsperspektiv, og en hjerne som kun tenkte på godteri. TAKE ME BACK!


– Post et bilde fra tiden du ikke savner:

I høst var jeg lettere sinnsforvirret. Jeg dro på Olsen i dette humøret.

Og sto tidlig opp dagen derpå for å rekke soloppgangen på taket alene.

Virker det koselig? Det var absolutt ikke koselig….

– Post et bilde sammen med folk du er glad i:

Ikke no` problem.

Her har du besetningen i Briskeby`s nye gategjeng. Team Halvor. Du vil IKKE møte disse gutta en sen kveld i Lallakroken for eksempel.


– Post et bilde som viser hvordan du vil ha det hver dag:

Roskilde. Det nærmeste jeg kommer tiden som ble beskrevet lenger opp. Ingen forpliktelser. Null tidsperspektiv, og en hjerne som kun tenker på… Hmm.. Ok, en hjerne som ikke tenker i det hele tatt egentlig. 80 DAGER IGJEN!

– Post et bilde du blir trist av å se:

Ironisk nok, også fra Roskilde, men med gode relasjoner til en hjerne som ikke tenker i det hele tatt. Jeg fant ut at jeg ville lage et tøft arr i ansiktet, slik som Scarface har. Jeg valgte å gjøre dette med en sprayboks. Det gjorde, som man egentlig ser på bildet, ganske vondt og jeg har ingen planer om å gjøre det igjen. Jeg er altfor ubesluttsom……

– Post et bilde som får deg til å smile:

Spotten vi fant i sommer var jo litt funny!


– Post et bilde sammen med noen du elsker:

Ja, det er IHVERTFALL ikke no` problem!

 

– Velg den 6. mappen, og det 6. bildet. Legg det ut på bloggen og fortell litt om det:

På demonstrasjon har jeg litt andre intensjoner enn de andre demonstrantene. Nuff said…

– Utfordre 6 nye bloggere:

Ok. Da utfordrer jeg: Voe, Ida Wulff, Ulrikke Lund og Lars Tangen. Satser på at innleggene kommer over natta.

10 kommentarer

Siste innlegg