Domestic Disturbance.

Jeg sov ikke spesielt godt inatt….

Jeg våknet flere ganger inatt, blant annet fordi jeg ikke klarte å fullføre drømmene jeg begynte på. Ganske plagsomt når man drømmer så komplisert at man ikke greier å fortsette. Jeg greide ihvertfall å skrive en sms i løpet av natten. Ikke at jeg husker å ha skrevet den, eller hva jeg skulle bruke den til. Jeg skrev en sms, og siden jeg gjorde det, så er jeg sykt kul. Faktisk…

Det er flere aspekter som får skylden rundt min elendige nattesøvn. Det er for eksempel en ULEMPE å være han eneste som bor alene midt i byen! Når serveringen stenger, og folk skal hjem, så finner dem ALLTID ut at det er diggest å bare dra til meg. Dette skjer sånn cirka HVER…. Hver dag faktisk, og det er SKIKKELIG irriterende. Jeg sover dessuten med lydløs, slik at jeg ikke blir vekket av vekkerklokka om morgenen. Det betyr at man kan ringe så mange ganger man vil UTEN at jeg våkner. Sorry lism…

Iløpet av natten våknet jeg IGJEN av at noen RINGTE på DØRA mi. Helt GRUSOMT! Altså.. Jeg våknet ikke, men jeg fikk krampe i hele kroppen, og gjemte meg så langt INN i dyna som over hode mulig. Jeg lader automatisk pistolen, og hjernen min går inn i en slags transe som jeg, av ulike grunner, har valgt å kalle Helter Skelter. Anbefaler INGEN å møte Helster Skelter Halvor. Han går i søvne. Rett på. Samma hva han støtter på.

Helter Skelter Halvor. Du skjønner det selv, lism. Vi snakker mørk bakgate-sjargong her…

Det ringte på i rundt en halv time. Konstant. Jeg har nemlig sånn ringeklokke man kan holde inn knappen, og ringe konstant med. Tidspunktet var vel 05:00 tenker jeg, og grunnen var nok sikkert den samme som sist.

Jeg åpner ikke døren lism. Selvom jeg er halvvåken, helt våken eller speeda (på livet, kjærlighet, redbull eller fernet branca såklart). Jeg har ikke den største telefonskrekken (oppfordring folkens), men jeg har HELT klart dørskrekk! INGEN kommer til meg uten å ringe først….

Hmm..

Ok… Nå ser jeg plutselig en kobling mellom kveldens aktiviteter… Burde jeg få dårlig samvittighet nå?

Anyway… Nå sitter jeg med frokosten min, redusert, og lurer på (LOL) hva jeg skal kle meg ut som ikveld. Jeg er keen på å være konge, men da trenger jeg jo i prinsippet ikke kle meg ut. Verden er så komplisert ass! Pain…

fml…

21 kommentarer

Siste innlegg