LILLEHAMMER.

Den siste tiden har jeg startet med noe nytt, og ganske dumt. Jeg har begynt å holde meg våken hele natten. Ute…

Solen er kjempeflott å se på, men da skal den helst gå NED. Det var aldri meningen at mennesker skulle oppleve soloppgang, og dette ER en sol-OPP-gang. Den er pen, men om du ser for mange slike, så VET du at livet ditt er lobotomert…

Livet mitt er skrudd. Jeg lover deg, du ville ikke prøvd “en halvor” om du fikk BETALT for det! ALDRI! Lover deg…

Jeg rømte landet. Jeg var nødt til det! Jeg kom ikke lenger en Lillehammer, men det var helt greit ass. Lillehammer lism… GO LILLEHAMMER!

Jeg fant noen barn på veien også. Denne ungen fulgte faktisk etter meg fra Oslo. Alle elsker Halvor, vett.

I Lillehammer har ALLE sin egen låve, og sannsynligheten er faktisk ekstremt stor for at låven inneholder spritfabrikk, bombelager og SS-møter. Her er jeg, da. På vei inn til et SS-møte, for å kulen og drikke noen pils.

Jeg kom ikke lenger inn en dette. Nazi-kara var SKIKKELIG nazi, og mente at pose`n min var altfor gay. Selv kaller jeg den Magnum, og mener den er vakker.

Kjipt å bli utestengt av en gruppe som antageligvis hadde vervet en bæsj, om den hadde vist interesse.

Oppgitt over hendelsen, så prøvde jeg å finne et nytt sted å drikke øllen min.

DAMN! Jeg glemte igjen både øllen OG klærne mine! Huff da, det var jo kjempedumt.

Etter å ha STÅTT I BAKKEN (lol), så var det på tide med afterski. Det passet bra at en Gærning fra Lillehammer ordnet meg opp med arrangert fest!

Det er et hyggelig initiativ og leie lokaler for å arrangere fest. Problemet var jo at han Gærningen fra Lillehammer hadde GLEMT å invitere folk! Wtf? Jaja, så lenge JEG er der, så blir det jo bra uansett..

Som sagt. Party.

Jeg kan lage liv på en fest med bare meg på, lism. Jeg er faktisk på en akkurat nå, og koser meg maxx! Snart nachspiel. Tenkte et glass vann, og spooning med rotta mi.

Anyway.

Vi dro til Felix. Felix er Nordens FETESTE utested. Det var ihvertfall det i 2007. Deretter blei jeg litt sånn kjekkas åsånn.

Heyhey!

Også var det på høy tid å bytte litt hatt.

Litt pissed på schnuuuten her, ja!

Etterhvert ville flere være med å bytte hatt. Jeg var helt klart en trendsetter på Felix denne kvelden.

Akkurat nå kom jeg på at flere av disse folka kunne trengt seg en omgang skytedansing. Alltid hatt lyst til å få folk til å skytedanse.

Eeey!

Fortsatt litt pissed på snuten her, ja!

Jeg var sliten og måtte finne meg et sted å sove. Jeg var heldig, og fikk bli med denne flotte hunden hjem.

Jeg måtte dra. Jeg tror alle i Lillehammer vet hvem jeg er nå, så mitt EKSTREMT anonyme liv hjemme var virkelig noe jeg lengtet etter. Det var litt trist å dra, men på en annen side, så fant vi en bil med smultringer på veien. Priceless. Smultringer lism. Sykt lættis. Hahaha. Jeg lo. lol

Lillehammer er ålreit, men det var godt å komme hjem igjen. Jeg vet hvor jeg og mine hører til best. I sofaen på Briskeby, med resten av uka`s Paradise Hotel på dataen. Endelig kom Paradise-Pat inn. Han er mæd fet lism.

KRYSS FINGRA FOR AT JEG KOMMER MEG TIL BARCELONA, ELLERS STALKER JEG DEG NED OG GNISSER ISOPOR PÅ RUTENE DINE MENS DU SOVER! HOREFOLK!

17 kommentarer

Siste innlegg