Et innlegg om Uffie, tunfisk og mini-isbjørn.

Som arbeidsløs har man en problemstilling, og HVER morgen, etter 2/3 timer på slumring, så treffer denne problemstillingen hodet som en solid overdose RETT i øyet. HVA skal jeg gjøre idag? Som regel starter jeg dagene med en dose kreativitet av typen HVA-SOM-HELST. Denne kreativiteten ender i de aller fleste tilfeller med photoshoot hvor JEG er fotograf OG modell.

Aaaaa.. Deilig! DETTE er kreativitet på høyt nivå det!

Etter å ha spist en pose potetgull til frokost, så tenkte jeg å ta meg en tur ut. Photoshooten fikk meg til å våkne, og jeg hadde kommet på flere viktige ærender!

Jeg hentet konsertbilletter.

Ikke spør hvorfor jeg fortsatt kjøper billetter. Jeg VET jeg ikke har penger til billetter, men HALLO! Det er UFFIE da! Jeg skal jo lism gifte meg med henne!

Jeg satte inn penger i banken.

Det er kanskje litt retard å ta ut penger for å putte dem inn igjen, men som arbeidsløs er det viktig å holde seg i aktivitet!

Til slutt pantet jeg flasker, som igjen ble byttet inn i flytende føde og en pakke tunfisk. Som arbeidsløs er det viktig å spise!

Det var etter å ha fullført dagens gjøremål at Ida og Michael ba meg på besøk. Jeg er veldig glad i besøk, og sier IHVERTFALL ikke nei når dem frister med overraskelse. Jeg elsker overraskelser. Elsker dem!

Så dro jeg på besøk. Jeg var utrolig spent, og da jeg kom frem nådde opplevelsen opp til ALL forventning! VET dere hva jeg møtte? Jeg møtte en MINI-ISBJØRN!!!!

Det var SÅÅÅ bra! Jeg har ALDRI møtt mini-isbjørn før, så jeg bare MÅTTE bære på skulderne!

Vi klina litt også. Jeg har jo et hjerte for dyr (sånn HELT bokstavelig talt), så det skulle bare mangle. Ikke hver dag man kan kline med mini-isbjørn.

Se! Jeg kan løfte den på EN hånd! RÅTT!

Jeg MÅTTE lage litt gunner åsånn<3<3

SJEKK OSS A! man KAN ikke hate lism! Jeg har absolutt hatt et liv idag. Jeg har bestemt meg. Jeg HAR hatt liv idag! Yess!

Også må jeg alikevel avslutte med: GEEEES, i still need a life…

16 kommentarer

Siste innlegg