Verbalt slurw.

Jeg liker å poste passende låter, og idag bruker vi en barsk metall-låt, siden jeg er slik en barsk metall-kar!

Jeg har begynt å slurve. Det kan ha noe med døgnrytmen min å gjøre. Det kan ha noe med kostholdet mitt å gjøre. Det kan ha noe med min fysiske aktivitet å gjøre.

Jeg fant ut at jeg ville ta en rask photoshooot av meg selv, og isteden for å rydde og fikse bakgrunn, så blei DETTE den beste spotten jeg fant. Det hjalp ikke at jeg var mer oppptatt med å helle fernet opp i koppen min, enn å posere for kamera.

Jeg vet ikke hvorfor jeg la ut bilde engang. Eller… Jeg orka lism ikkke å luke ut de dårlige bildene. For ikke å snakke om denne poseringa da. Her gadd jeg ikke PRØVE å se litt fresh ut engang. Dessuten, så tenkte jeg ikke over at jeg måtte fjerne utløsern fra bilde. Liiiite flaut, da!

På dette bildet, så har jeg glemt å lyse opp det ene øyne. Særr.. Stirr på øynet! Det er helt sykt lism. Evil eye…

Og her.. Her skulle jeg bare lysne opp tenna, så tok jeg FEIL av lyst og mørkt. Geees…..

Her lasta jeg opp helt feil bilde, og orka ikke å fjerne det igjen.

Og her lastet jeg opp riktig bilde, uten at innlegget ble i nærheten av reddet.

Psykiske tilstander, folkens! Noen må tvangsfore meg med medisiner snart!

Det siste, og kanskje det viktigste. Dette innlegget hadde overhodet ingen mening. Jeg kunne spart meg for det, og sluppet å slurve. Det er HELT klart at jeg burde vært bortreist på ferie nå. Jæi orka icke og lese over inleget før jg postet dte en-gang og, jeg skriver MYYYYYE feil lism…

7 kommentarer
    1. Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk syns du er genial, men det er nå så.
      Hva skjedde med koppen?
      Og det skrives “ENN å posere…” —> Du bommer ALLTID på den, og det IRRITERER meg.
      ILU, da. Lille Halvorklumpen. Feiten. Nebby. Støggen. Osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg