Halvor lufter litt uinteressant hjernemasse. pt.4

Jeg har et behov for å lufte masse uinteressant dritt i ny og ne. Det er ikke så viktig å lese innlegget.. Det er helt meningsløst. Takk.

– Jeg overhører alltid ting folk rundt meg snakker om. Jeg synes de fleste rundt meg er SKIKKELIG kleine, og ved å overhøre de svette samtalene deres, så vet jeg hva jeg selv skal unngå å snakke om! På bussen igår, så snakka en gjeng med SKIKKELIG plagsomme Blærum-sveklinger (Går i stygge OG dyre klær, hårbøyle, osv.. Skikkelig stygge, svette folk åsånn) om hvordan det gikk med familien åsånn. GEES! Fra nå av skal jeg ALDRI spørre folk om åssen det går med familien deres igjen. Noen sinne. EVER! Jeg DRITER herved i familien din. Sorry ass. UÆÆÆÆ!

Timeout… En, to, tre, fire…..

Sånn!

– Grunnen til at Askeskyen forsvant fra Frogner er egentlig ganske enkel. Vi har nemlig installert en SEPTIKTANK midt i gata, her!

Septiktank, folkens! Saves the day, og når NAV får ut fingern og begynner å sponse livet mitt, så vurderer jeg å gå til innkjøp av en selv. Setter`n i hagen!

– Politiet ønsker å stenge Grønlandstorget på grunn av faren for heleri. Dem skjønte vel tegninga da jeg begynte å henge der.

Gutten på bildet heter Pietrev. Han er en lydig gutt på 5 år, og koster 130 000. Jeg betaler porto.

– Snakk om små barn… WTF???

Jeg skjønner at internett vil kåte opp nørder som sitter hjemme og laster ned musikk åsånn, men HALLO! Jeg har grensa mi på 14 ass…

Hmmm.. WTF? TIMEOUT!!!!!

– Grunnen til at Ida ikke skriver så ofte om katten sin lenger, er at JEG HAR STJÆLT DEN! MOAHAHAHHA!

-Jeg HATER når folk skal prakke på meg selvmedlidenheten sin, når jeg HELT KLART viser at jeg ikke bryr meg. Til gjengjeld, så FORVENTER JEG at alle stiller opp når JEG trenger å tømme hodet. (lol, hver dag)

– Det er ABSOLUTT en fordel å ikke rydde. For min egen del, så var det vinn-vinn, da jeg HATER å rydde OG sove alene!

– Jeg fant nylig ut at jeg ikke er redd for aliens. Derimot, så har jeg blitt LIVREDD for Stephen Hawking.

– Jeg var så dum at jeg hørte på DENNE låta, nå nettop. Jeg er herved ikke norsk lenger…

– Jeg har alltid tenkt at UKM er et flott alternativ for engasjert ungdom. Her om dagen fikk jeg bevist det motsatte. UKM er en offentlig scene, hvor klein ungdomm kan komme å drite seg ut.

Ingen tjener penger på dette. Jeg skjønner det ikke……….

BTW! Om noen er utro, tyster eller opptrer slemt mot deg på bloggen din, så finnes det endelig håp! Jess!

Montro om det er samme selskapet som tilbyr falsk ID…..

– Når jeg var liten, så kunne jeg ikke gå forbi en lekebutikk uten å besøke den. Idag har jeg fortsatt det samme problemet, men lekebutikken har blitt byttet ut med…  Kiwi?

Likegreit, for da kan jeg le av Michael samtidig! Hahahahah, Michael! Du har… Jobb……… Heh…. 🙁

– Snakk om Kiwi.. Noen bilder er helt meningsløse, og da jeg fikk tilbake mitt sårt savnede kamera her om dagen, så fant jeg flere (flestparten Red. anm.) av disse. Jeg aner ikke hvorfor det er en mann i ku-kostyme på bildet mitt….

Sånn. Nå føler jeg meg litt bedre. Nå skal jeg varme opp en pizza, og se på Paradise Hotel.

Jeg håper jeg får bli med på paradise hotel, nå….

21 kommentarer

Siste innlegg